Доближих се до мъжът седнал на дивана, а момичето в скута му се усмихна подло. Как искам да ги удоша и двамата.
-Какво правиш тук? Какво правите и двамата тук?-попитах, а те само се спогледаха.
-Дойдохме да видим колко тъпо парти си организирала. Голяма скука е, Ребе!-отговори отегчено Синтия, а аз присвих очи.
-Как приемат новината приятелите ти? Така като гледам хората странят от теб.-обади се Джаксън и се огледа.
-Какво целиш с всичко това? Защо искаш толкова много да ми съсипеш живота?-извиках и усетих тялото на Дилън до моето.
-Ето го и смотльото, който разби бутилка в главата ми. Голяма грешка направи, приятел. Голяма грешка.-поклати глава чернокосият и погледна към момчето до мен.
-Ти правиш голяма грешка като се занимаваш с Ребека.-отвърна му Дилън, а Джаксън само се подсмихна и избута Синтия от скута си. Изправи се от дивана и застана пред Дилън. Определено Джаксън беше много по-голям от Дилън, не само по възраст, но и по телосложение.
-Така ли? Сигурно татенцето ще ме вкара зад решетките. Издадеш ли мен, семейството на Ребека също гори.-изсъска в лицето му той, а аз застанах между тях двамата, защото виждах как Дилън започваше да се изнервя, а нямах настроение да ги разтървавам
-Какво искаш, за да ме оставиш?-погледнах Джаксън право в очите. Той се усмихна криво и отдръпна от мен.
-Изгуби си шанса, сладкишче. Вече не си ми нужна, но няма да те оставя. Ще те накарам да съжаляваш за това, че ме отблъсна. Ще видиш какво изпусна, скъпа.-каза той и прегърна Синтия през кръста.
-Какво да е изпуснала, освен един психопат?-обади се Ондре и всички погледнахме към него.
-Ти не се обаждай, защото може да ти се случи инцидент, когато разхождаш грозното си куче.-заплаши го Джаксън, а аз го погледнах лошо.
-Не заплашвай приятелите ми. И кучето му е по-красиво от теб, задник.-изсъсках, а той се засмя звучно.
-Ех, Ребе, Ребе, само ако знаеше какво те очаква.-каза за последно и двамата със Синтия излязоха от къщата.
-Ще те убия със собствените си ръце! Кълна се!-извиках, но получих отново дразнещия му смях.
Изръмжах нервно и взех ужасно скъпата ваза на майка ми, която сигурно ще ме убие, ако я счупя. Вдигнах я и замахнах да я хвърля, но ръката на Дилън спря действията ми.
YOU ARE READING
Rumors
Mystery / ThrillerГимназия, в която слуховете са като традиция. Всеки разпространява най-различни неща за теб, а отсаналите просто решават да повярват на чутото. А какво е да си нов в тази елитна гимназия и цялото внимание да се насочи към теб? Обвиняват те за абсолю...