Глава 54

466 48 29
                                    

Гледна точка на Дилън

След училище с момчетата решихме да седнем в някое кафене и да пием по нещо. Отдавна не се бяхме събирали така след училище да обсъдим какво става в живота.

Седнахме в "Starbucks" и си поръчахме кафе. Настанихме се на една от масичките отвън и отпихме от напитките си.

-Какво става с теб и Ребека?-обади се Ник и аз погледнах към него.

-Не иска да ме изслуша. Синтия отново се намеси във връзката ни.-въздъхнах и се заиграх с пръстите си.

-Джеймс ми разказа за какво става въпрос. Наистина ли си ѝ наговорил тези глупости?-попита Томас.

-Не бях на себе си. Синтия ме дрогира и не знаех какви ги върша. Бях под транс, изпълнявах това, което ми казваше.-обясних и обърнах глава към прозорците. Загледах се вътре и погледът ми мерна Ребека. Беше заедно с Валерия, Грейсън и Ондреаз. Четиримата се смееха на нещо, но момичето със зелените очи не изглеждаше толкова щастлива.

-Защо не предприемеш нещо със Синтия? Да, може да има проблеми, но това не ѝ дава право да разваля и твоят живот.-каза Ник.

-Какво да предприема? Тя си знае нейното и никой не може да ѝ промени мнението. Започна да ходи на психолог, за да се оправи, а вместо това спи с него. И на всичкото отгоре този е някакъв педофил. Не един път съм го виждал как оглежда Ребека. Не само Ребека и другите момичета, но все пак.-отвърнах леко изнервено.

-И аз забелязах, че доста често оглежда ученичките. Независимо на каква възраст са. Заговаря всички по коридора и ги гледа отвратително.-добави Томас и отпи от кафето си.

-Защо не кажеш на баща си за него? Може да направи нещо по въпроса?-предложи момчето с медено русата коса, а аз въздъхнах.

-Споменах му, но той каза, че без доказателство не може да направи нищо.-обясних, а в този момент Ребека и приятелите ѝ излязоха от кафенето. Засякохме си погледите, но беше за кратко, защото тя веднага отдръпна своя и продължи по пътя си. Забелязах, че Валерия се спря за момент и ме наблюдаваше, но Грейсън я дръпна за ръката и тя също се качи в колата на Ребе.

-Валерия какво мисли по въпроса?-побутна ме зеленоокият ми приятел.

-Мисля, че се опитва да убеди Ребека, че не съм толкова виновен, но тя е голям инат и си знае нейното.-отговорих и той кимна леко.

RumorsWhere stories live. Discover now