Глава 30

576 41 32
                                    

С Дилън обикаляхме коридорите и през цялото време му мрънках да направим номер на някой учител, но той беше прекалено скучен, за да ми се върже на акъла. Минахме до стаята по математика и го задърпах вътре.

-Хайде да...

-Не!-прекъсна ме той. Погледнах го недоволно и изпуфтях.-Ако направиш нещо на госпожата по матика, мъртва си. Не се шегувам.

-Много си скучен!-скръстих ръце и направих нацупена физиономия, а той се засмя и се приближи към мен.

-Просто не искам да забъркаш задника си в проблеми.-прегърна ме като долепих лице върху гърдите му.

-Знаеш, че не ми пука дали ще се забъркам в нещо, нали?-попитах.

-Знам. И затова съм тук да те спирам.-отвърна. Отделих се от него и го погледнах в очите.

-Дилън, ние...-започнах, но бях прекъсната от писъка на някого. И двамата извърнахме глава към коридора.

Дилън хвана ръката ми и двамата излязохме от стаята. Започнахме да вървим по коридора, а писъците ставаха все по силни. Видяхме червени стъпки по пода и се спогледахме.

-Кажи ми, че това не е кръв!-помолих го.

-Сега ще разберем.-отвърна и продължихме да следваме следите, които ни отведоха до стаята на чистача. Валерия и Грейсън вече бяха тук, а Ондреаз и Стейси се появиха. Блондинката изпищя щом видя мъртвото тяло на земята.

-Господи! Лола...-изплака тя и се сгуши в Ондреаз изплашено. Ник, Томас и Синтия също дойдоха.

-Какво се е случило...-Синтия не можа да довърши изречението си от гледката.-Лола?-попита тихо, едвам доловимо.

-Какво стана?-обади се Томас.

-Не знам, с Валерия се разхождахме и чухме някой да пищи. Решихме да проверим какво става и открихме...това.-обясни Грейсън, като посочи тялото на Лола.

-Ти...-извика Синтия и ме посочи.-Ти ли го направи?-попита, а аз я погледнах объркано.

-Какво?-присвих вежди въпросително.

-Ти ли я уби? Признай си! Искаше да ѝ го върнеш за това, че те издаде пред всички на партито ти, нали?-продължи да крещи блондинката пред мен, а аз започвах да се изнервям.

-Ребека не е направила нищо! Бяхме заедно  и изобщо не сме срещали Лола или когото и да е било.-обади се Дилън и застана пред мен.

RumorsWhere stories live. Discover now