Глава 53

494 43 16
                                    

Избягвах всякакъв контакт с Дилън. Не исках да говоря с него, нито пък да го виждам. Нарани ме с постъпката си и не мисля изобщо да му давам шанс да ми обяснява защо така е направил. Дали се чувствам добре? Ще се оправя. Няма да ме боли винаги. Нали?

-Сигурна ли си, че не искаш да поговориш с Дилън?-попита Джеймс и ми подаде джойнта си.

-Напълно сигурна.-отговорих и издишах дима.

-Валерия каза, че нея вечер Синтия...

-Не ми пука, Джеймс!-прекъснах го, а той извъртя очи.

-Казвам просто да му дадеш шанс да ти обясни. Няма ли да е по-добре да знаеш какво наистина се е случило, вместо да се чудиш?-предположи и аз го погледнах.

-Слабо ме вълнува.-отвърнах.

-Ребека, спри да се правиш на безчувствена кучка и отиди да говориш с Дилън! Не можеш да залъжеш никого с това поведение. Нима ще позволиш на Синтия да те победи?-повдигна вежда, а аз присвих очи объркано.-Ще ѝ дадеш победата толкова лесно? Без да се бориш? Без да ѝ го върнеш?

-Синтия е едно объркано момиче, което си мисли, че щом наранява другите е щастлива. Ако това я прави щастлива, окей! Поне един човек да е щастлив от цялото това нещо.-измрънках и Джеймс взе джойнта от ръката ми.

-Знаеш ли? Мисля, че да ти дам да пушиш беше лоша идея. Изгубила си си ума тотално.-отвърна той и аз се засмях.

-Както и да е. Имам по-големи проблеми от Синтия. Трябва да намеря начин да изкарам пари, за да си платя гимназията.-въздъхнах и прекарах пръсти през косата си.

-Аз ще ти помогна.-чух познат глас и се обърнах. Видях Дилън да стои зад нас и сърцето ми забърза ритъма си.

-Не искам твоята помощ. Ще продам колата си.-изсъсках, а Джеймс се удари по челото.

-Не е нужно да продаваш колата.-отвърна момчето до мен.

-Няма как иначе да се справя. Дори и майка ми да си намери работа.-погледнах към Джеймс.

-Майка ми е редактор на модно списание и отговаря за фотосесиите. Може да те уреди.-предложи Дилън.

-Няма нужда. Ще измисля все нещо.-усмихнах се фалшиво и си тръгнах. Можех да усетя погледа му върху себе си.

Държах се ужасно с него, но той първи ме нарани. А и не му пука за мен, просто се прави на добър, за да не развали "имиджа си".

RumorsWhere stories live. Discover now