Глава 37

519 39 40
                                    

След като пристигнахме във Вегас, се настанихме в хотела, преоблякохме се и веднага слязохме познайте къде...точно така, в казиното. Ондреаз и Джеймс веднага започнаха да поръчват шотове, а Ник и Томас се насочиха към ротативките. С Грейсън само се спогледахме и се засмяхме, защото изглеждаха като малки деца.

-Хайде, на шотоветее!-извика приятелят ми гей и подаде на всеки един по една малка чашка с различен цвят. Надигнах чашката и изпих течността на екс. Усетих как сладката течност ми запари леко на гърлото, но ми хареса. Взех още една чашка от таблата и също я изпих на екс.-Така ми харесваш, момиче.-усмихна се гордо Джеймс.

-Все пак за това сме тук. Да се натряскаме и забавляваме на макс.-извиках с цяло гърло и събрах погледите на всички в залата. Опа, забравих, че не сме в клуб.

-Ребе, да изиграем един Блекджек?-повдигна игриво вежди Ондре, а аз се усмихнах леко и кимнах.

-Става!-взех още една чашка преди да потеглим към масата, където играеха блекджек.

***

Не знам колко чаши с алкохол изпих, спрях да ги броя след четвъртата. Джеймс постоянно носеше някакви питиета с различни цветове, които ми действаха много добре. Презареждаха ме с енергия. Дали не е сложил дрога вътре, защото всички сме леко неадекватни? Все тая, нали ни е забавно. Ондре постави последните си карти върху масата и събра парите на всички играещи. Започнахме да викаме от радост, а аз веднага залепих устните си върху тези на Ондреаз. Не знам защо го направих, но не съжалявах. Поне засега...

-Хей, това не са ли Дилън и Валерия?-извика Ник, а с Ондре веднага се отделихме един от друг и погледнахме към двамата ни приятеля, които се взираха изненадано в нас. В очите на Дилън се четеше обърканост, болка и ярост.

-Какво правите тук?-зарадва се Грейсън и веднага отиде до приятелката си, за да я прегърне и целуне.

-Решихме да ви изненадаме, но май вие изненадахте нас.-засмя се нервно Валерия и погледна към Дилън.

Приближихме се към тях, а с Дилън отбягвахме погледите си. Трябва ли да се чувствам зле, че целунах Ондреаз? Не, нали? Все пак с Дилън не сме заедно, никога не сме и били. Пък и той се среща с други, така че.

-Ти нямаше ли среща с Аби?-реших да попитам най-накрая, защото този въпрос ме измъчваше.

RumorsWhere stories live. Discover now