Глава 62

700 46 13
                                    

Няколко седмици по-късно...

Днес беше последният учебен ден. Последният ден мъчение прекаран с противни хора, които не понасям. Последният ден прекаран с приятелите ми. Добре де, тук малко преувеличих. Ще се виждаме и през ваканцията, просто няма да е толкова често. Валерия ще замине на почивка в Бахамите със семейството си и Грейсън. Баща ѝ някак си успя да приеме Грейсън и сега се държи по-добре с него, за което съм много радостна.

Ондреаз пък тръгна с момичето от пицарията. Ужасно са сладки заедно, особено когато и двамата са срамежливи. Дре отначало беше скиптично настроен и мислеше, че нищо нямаше да се получи между тях, но уви нещата станаха. Шелби е наистина сериозно момиче, което няма намерение да наранява приятеля ми. Поне така изглежда...

Дилън...Дилън просто е най-хубавото нещо в живота ми и наистина не мога да повярвам, че го казвам. Ако някой ми беше казал в началото на учебната година, че сега ще съм гадже с някой от гимназията и по-точно Дилън, щях да му се изсмея в лицето. Буквално. Но явно противоположностите наистина се привличат. Никога не бих си помислила, че това момче ще превземе сърцето ми и ще се влюбя до полуда в него. И съм сигурна, че изпитва същото към мен, защото не пропуска възможност да ми го напомня.

Джеймс и Томас все още са заедно. Миналата седмица се скараха, защото...не разбрах много добре, но май Томас заглеждаше някакво момче и Джеймс го изревнува. След това му се разсърди и не му проговори през следващите три дена, но Томас оправи положението като изкара лудия ми приятел на среща.

Така мисля, че ви изясних какво горе-долу се е случило в последните седмици. Сега е време да се оправя за последния ден. Няма да е нищо особено, ще си облека скъсаните дънки, бял топ и маратонките. Малко грим, изправена коса и това е. Без никакви нагласи.

Оправих се и слязох долу, за да кажа на майка ми, че тръгвам. Заварих я да седи на дивана с маска за лице и с две резенчета краставици на очите. Точно като по филмите...

-Аз ще тръгвам.-съобщих ѝ и видях как премахна едното резенче.

-Баща ти се прибира днес.-отвърна и спрях на място. Извърнах бавно глава към нея като я погледнах объркано.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 08, 2020 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

RumorsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon