Гледна точка на Дилън
Със Синтия се отдръпнахме от Ребека. Не знам защо е разстроена, но не искам и да разбирам, защото е предателка. Съюзява се с този идиот Джаксън. Едно е планът ни за Ребека да се правим на двойка, за да измъкна информация от нея, друго е да се сближава с този. Джаксън е опасен, поне така ми е разказвала Ребека.
-Какво има, Синтия?-попитах незаинтересовано. Тя подсмъркна леко и избърса очите си.
-Нашите се развеждат.-отговори и аз я погледнах.
-И?-повдигнах вежди. Тя просто ме погледна изненадано. Какво толкова? Хората се развеждат, това е нещо нормално.
-Може да се направиш на загрижен поне малко.-измрънка, а аз извъртях очи.
-Добре, добре. Защо ще се развеждат?-попитах.
-Татко е хванал мама с друг мъж.-отвърна и аз се изсмях. Явно тяхното е наследствено. Синтия ме погледна, а аз веднага възвърнах сериозния си вид.-Това е ужасно, а ти се смееш.
-Съжалявам.-прокашлях се, а тя скръсти ръце.
-Ако няма да ми помогнеш, ще отида да говоря със Стейси. Тя поне няма да ми се присмива.-изписка блондинката.
-Виж, такива неща се случват. Приеми го. Отново ще ги виждаш, не е като да са умрели. Добре, това не беше добър пример.-измрънках.-Ъмм...може би така ще е по-добре.-опитах да замажа положението.
-Едва ли...
-Отиди на психолог. Даже посети този на гимназията.-предложих.
-Мм, не знам. Носят се всякакви слухове за него.-отвърна несигурно.
-Както и да е, ще се оправиш. Искам да те попитам защо се срещаш с Джаксън?-погледнах я, а тя замълча.-Хм?-настоях.
-Ъгх, искам просто да съсипя тази кучка. Дразни ме ужасно много.-изнерви се Синтия и започна да ръкомаха.-И на всичкото отгоре ти заемаш нейната страна! Какво стана с плана, Дил? Нали, след като я разобличим щяхме да се съберем. М? Или ти се влюби в нарко барбито?-повдигна вежди тя и ме остави без думи.
-Аз...не съм влюбен в нея!-не знам кого залъгвах. Себе си или блондинката пред мен.
-Аха, да! Щом казваш!-извъртя очи, а аз започвах да се изнервям.
-Ти си тази, която се среща с други! И само да ти кажа, че никога не бих тръгнал с Ребека. Всичко е просто за пред хората. Тя и аз сме от различни светове. Няма как да има "ние"!-повиших тон и момичето срещу мен се усмихна леко.
YOU ARE READING
Rumors
Mystery / ThrillerГимназия, в която слуховете са като традиция. Всеки разпространява най-различни неща за теб, а отсаналите просто решават да повярват на чутото. А какво е да си нов в тази елитна гимназия и цялото внимание да се насочи към теб? Обвиняват те за абсолю...