Глава 5

813 47 21
                                    

Събудих се от тъпата аларма. Толкова мразя да ставам рано, че буквално си хвърлих телефона на земята. Супер, сега трябва да си купувам нов...

Изправих се от мекото и удобно легло, за да отида до банята и да си измия зъбите. Направих сутришната си рутина и се върнах отново в немного голяма си стая. Избрах най-малката стая в къщата за мен, защото обичам да ми е уютно. А и имах страхотна гледка към града, което добавяше още един плюс към това.

Извадих униформата си от дрешника и я облякох. Направо ми идеше да повърна от гледката в огледалото. Мразя тази униформа. Оправих косата си набързо и си сложих очна линия и спирала. Напръсках се с парфюм и грабнах раницата от леглото си. Излязох от стаята си и заслизах по стълбите.

Стигнах до кухнята без да се спъна и падна по пътя, за което бях горда със себе си, защото по принцип сутрин съм доста заспала и имам навика да се спъвам във всичко. Не че през другата част от времето не се спъвам, но сутрин вероятността е по-голяма. Аз се спъвам във всичко буквално. Мога да се спъна на равното. Въздуха ми пречи просто.

Видях майка ми да пие сутришното си кафе и да чете модно списание. Баща ми отново го нямаше, което беше странно. Не съм го виждала от два дена. По принцип нарко сделките му траят няколко часа.

-Добро утро, скъпа! Наспа ли се?-попита мама и аз изпуфтях. Според нея дали съм се наспала?

-Не. Между другото счупих си телефона.-отвърнах и тя ме погледна.

-Пак ли?-повдигна вежда и аз кимнах. Тя въздъхна леко, а аз заех мястото на стола срещу нея.

-Татко още ли го няма? Кога ще се прибере?-попитах и тя затвори списанието си. Замисли се какво да ми отговори, като отново пусна силна въздишка.

-Миличка, баща ти няма да се прибере...в близките седмици.-отговори несигурно, а аз я погледнах съмнително.

-Защо?

-Защото има да урежда...много неща. Той...даже не в града.-обясни тя, а аз просто кимнах, защото не ми се занимаваше да я разпитвам. Когато се върна от училище, ще продължа с разпита.

-Добре, аз ще тръгвам! Ще се видим следобяд.-целунах я за довиждане и излязох от къщата. Качих се в колата и както всяка сутрин Стюард ме закара до гимназията.

По пътя се опитвах да не заспя и се опитвах да се разсейвам някак си. След половин час шофьорът ми спря колата и аз слязох от нея. Пожелах му приятен ден и се запътих към сградата. Синтия и приятелката ѝ разговаряха точно на стълбите. Чудесно, само това ми трябва да ме обсъждат.

-Ребека, виждам, че те карат със скъпа кола. Откъде я откраднахте?-попита подигравателно и двете с приятелката ѝ се засмяха.

-Откъдето ти открадна тъпите си въпроси.-отговорих ѝ, а тя ме погледна лошо. Дилън и още едно момче се появиха. Явно това беше гаджето на Стейси, защото я целуна.

-О, ти трябва да си Ребека? Аз съм Ник.-представи се той и се усмихна сладко. Имаше тъмно руса коса и тъмни очи. Не изглеждаше зле и определено беше по-възпитан от тези двете тук.

-Здравей Ник!-отвърнах на усмивката му и се здрависахме.

-Е, как е животът, новата? Свикна ли с елита?-попита ме тъмнокосото момче и аз го погледнах. Защо всички сладки момчета трябва да са такива задници?

-Какво има толкова да свиквам?-скръстих ръце и той се засмя.

-Мда, не мисля че и ще свикнеш. Все пак вие от простолюдието сте си такива.-отвърна заядливо, а аз присвих очи.

-Извинявай?-отвърнах и в този момент се появи Валерия.

-Ей, какво става тук?-попита тя и ме погледна.

-Нищо, просто обясняваме на новата, че няма да се впише тук!-отговори ѝ Дилън и момичето до мен извъртя очи.

-Дилън, стига!-измрънка тя и се обърна към мен.-Виж, знам, че ония ден ми отказа за мажоретките, но...

-Никакъв шанс, Вал. Райли, няма как да се впише в мажоретния състав. Смисъл погледни я...нищо лично.-обади се Синтия и се усмихна фалшиво.

-Първо, името ми е Ребека и второ...-погледнах към приятелката си.-...ще се запиша в мажоретния състав.-заявих уверено, а на лицето на Валерия се показа голяма усмивка.

-Йеййй...-изпищя тя и ме прегърна.-Ела да те запишем за пробите.-каза развълнувано и ме задърпа.

RumorsWhere stories live. Discover now