Нямам търпение да стане време да тръгваме за Вегас. Исках просто да се напия и да изхарча всички пари, които имам. Искам да живея живота на макс и смятам тази вечер да не се ограничавам с нищо.
Снощи резервирах две стаи в някакъв хотел. Щях деля една стая с Джеймс, а Ондре и Грейсън щяха да са в другата съответно. Надявам се да нямат проблем с това, че ще спят заедно, но все пак са приятели така, че...
Приготвих си малко дрехи, от които половината бяха рокли, защото...ехо, това е Вегаас. Прибрах нещата си в един не много голям сак и започнах да се оправям. Облякох си бяла тениска с малък, черен надпис "Angel" в средата и сини накъсани дънки. Изправих косата си и си сложих коректор, спирала и очна линия. Напръсках се с парфюм и облякох коженото си яке. Сложих слънчевите си очи и взех чантата и сака. Излязох от стаята си и заслизах по стълбите.
-Къде отиваш, скъпа?-попита мама.
-Във Вегас, бейби.-отговорих ѝ, а тя кимна.
-Да внимаваш!-предупреди ме и постави целувка върху бузата ми.
-Да. Между другото ще взема колата на татко.-казах и излязох навън.
Отидох до гаража и го отворих. Усмихнах се и взех ключовете за G класата на татко. Отключих звяра и се качих в него, като го изкарах пред къщата. Отворих багажника и прибрах нещата си, а Ондре и Грейсън се появиха точно на време.
-С това ли ще ходим до Вегас?-попита очудено Ондре като посочи колата.
-Мда.-кимнах и двамата се погледнаха, след което се зарадваха и сложиха багажа си вътре.
-Готови ли сте за Вегас, кучкиии?-извика най-добрият ми приятел и се обърнах. Джеймс не беше сам. Имаше си компания и то не кой да е, а Томас.
-И той ли ще дойде?-посочих към зеленоокото момче, а приятелят ми кимна с усмивка.
-Надявам се да нямаш против.-погледна ме Томас.
-Не, глупости. Даже се радвам. Колкото повече, толкова по-забавно.-отвърнах и се засмяхме. Тъмносин Мустанг спря до нас и прозорецът се отвори, а от него се показа Ник.
-Ще тръгваме ли?-попита той, като свали очилата си.
-И ти ли идваш?-присвих вежди, а той кимна.
-Разбира се, че идвам! Стейси също е с мен.-каза той и Стейси помаха отвътре.
-Здравеййй!-извика тя, а аз се усмихнах леко.
YOU ARE READING
Rumors
Mystery / ThrillerГимназия, в която слуховете са като традиция. Всеки разпространява най-различни неща за теб, а отсаналите просто решават да повярват на чутото. А какво е да си нов в тази елитна гимназия и цялото внимание да се насочи към теб? Обвиняват те за абсолю...