Глава 16

613 52 14
                                    

Алармата ми звънна. Отново е понеделник. Отново трябва да ходя в училище пълно със задници. Колко яко, а? И на всичкото отгоре ще се носят слухове за мен и Дилън. И тъпака ще иска да му бъда гадже. Защо не си избере друго момиче?

-Ребека?-майка ми почука на вратата и след секунда влезе в стаята, придружена от Дилън. Какво прави той тук?-Защо не си ми казала, че имаш приятел?-попита и се усмихна. Ще го убия!

-Той не ми е приятел и защо си го пуснала тук?-изръмжах, а Дилън се усмихна.

-Не бъди толкова груба! Момчето е дошло чак до тук, за да те заведе до училище. Размърдай си мързеливия задник и се приготвяй.-смъмри ме майка ми и излезе от стаята, оставяйки ме сама с този досадник.

-Защо си тук?-изсъсках, а той седна в края на леглото ми.

-Ако ще се правим на двойка, трябва да се грижа за теб.-отговори той и аз го погледнах лошо.

-Не съм казвала, че съм съгласна.-отвърнах.

-Но не каза и че не си. Така че...-усмихна се самодоволно.

-Просто ме остави.-въздъхнах.

-Знаеш ли колко момичета биха се радвали на твое място? Всички са луди по мен и ако имат такава възможност ще скачат от радост.-каза той и аз повдигнах вежда.

-Защо тогава не си избереш друга?-попитах, а той извъртя очи.

-Майка ти каза да си размърдаш мързеливия задник и да се оправяш.-цитира жената, която ми е дала живот. Как обичат да ме изнервят рано сутрин всички...

***

Когато бях готова, с Дилън излязохме от къщата ми и се качихме в колата му. Естествено превозното средство беше скъпо и най-нов модел на Мазерати. Сигурна съм, че в гаража си има още пет такива скъпи коли. Но да бъда честна, аз също си падам по колите.

-Яка кола.-отбелязах и той отдели поглед от пътя за секунда, за да ме погледне.

-Благодаря. Колите са ми хоби.-отвърна той. Я виж, имаме нещо общо.

-На мен също. Мога да говоря за тях с часове.-казах и той се засмя.

-Изглежда, че ще намерим общ език за нещо.-погледна ме и аз кимнах.

Останалата част от пътя прекарах в слушане  как Дилън говори за себе си. Този човек е толкова самовлюбен. Тъмнокоското паркира колата на паркинга и слязохме от нея.

RumorsWhere stories live. Discover now