Гледна точка на Грейсън
С Валерия дойдохме до вкъщи, за да взема едно нещо, а след това щяхме да се разходим по плажа. Разбрах от нея, че скоро щяло да има мач и мажоретките от следващата седмица щели да тренират.
Отключих вратата на апартамента и двамата влязохме. Жилището не беше кой знае колко голямо, но беше достатъчно за трима ни. Навлязохме на вътре и видях майката ми с цигара в ръка да седи на дивана в хола. Какво прави тя тук? По това време е на работа.
-Мамо, какво правиш тук?-попитах я и тя ме погледна. Изненада се да види момичето до мен и се изправи от мястото си.
-Кой е това?-усмихна се тя и игнорира въпроса ми.
-Валерия, моята...приятелка!-отговорих и погледнах към момичето до мен. Тя ми се усмихна, а аз хванах ръката ѝ.
-Не си ми казвал, че имаш приятелка. Здравей, скъпа, аз съм Линда.-представи се майка ми.
-Приятно ми е да се запознаем, госпожо!-отвърна Вал мило.
-Майко, да се върнем на въпроса ми от по-рано. Защо не си на работа?-присвих вежди, а тя въздъхна и сведе поглед.
-Уволниха ме, но ще си намеря работа бързо. Ще се опитам да не се задържам дълго време без работа.-обясни тя, а аз кимнах. Ако майка ми не си намери работа скоро, не знам как ще се оправим в края на месеца с наема.
Итън влезе в стаята, като се блъсна леко в рамката на вратата. Отново не беше на себе си. Можех да разбера по зачервените му, подпухнали очи, че е пушил трева. Отделно белезите по ръцете му показваха употребата на наркотици. Срамувах се от него...
-Коя е тази красавица?-попита провлачено. Чудесно, имаме си пълен пакет. Напушен, дрогиран и пиян.
-Приятелката на брат ти.-отговори мама, а той повдигна изненадано вежди.
-Грейсън да има приятелка? Не го вярвам.-каза почти неразбираемо, а миризмата на уиски се разпространи в стаята.
-Повярвай го. И вземи се стегни малко, защото си развалина.-скара му се мама и излезе от стаята.
-Мислиш, че не го знам ли?-измрънка той и зае мястото ѝ на дивана.-Седнете! Защо стоите прави?-погледна към нас и потупа мястото до себе си.
-Нямаме време за това! Отивам да взема ключовете на шкафчето на Ондреаз и ще тръгваме за плажа.-казах и погледнах момичето до мен. Тя кимна леко, а аз поставих бърза целувка върху бузата ѝ и отидох в стаята си.
YOU ARE READING
Rumors
Mystery / ThrillerГимназия, в която слуховете са като традиция. Всеки разпространява най-различни неща за теб, а отсаналите просто решават да повярват на чутото. А какво е да си нов в тази елитна гимназия и цялото внимание да се насочи към теб? Обвиняват те за абсолю...