,,Crrrrrrr!" ozval se pokojem jednoho chlapce budík. Onen chlapec cosi zamumlal, posadil se a budík vypl.
Chlapec si povzdechl, prohrábl si své vlasy jejichž účes se dosti podobal hnízdu nějakého opeřence a nakonec za ně zatahal.
Promnul si oční víčka a rozespale se porozhlédl po jeho neuklizeném pokoji, který se podobal skládce. Všude poházené oblečení, někde neumyté nádobí od večeře a dlouho nevynešený koš, který přímo přetékal odpadky, které taky obzvláště nevoněly.
Povzdechl si. Kdyby nemusel jít do školy, nejradši by si znovu lehl. Však bylo pouhých sedm hodin ráno a on vstával o víkendech vždy až k obědu. Který si musel objednávat, jelikož byl strašně líný si cokoliv uvařit.
Odsunul od sebe deku a nohy svěsil dolů z postele. Obul si své papuče a vstal na své, po ránu nestabilní nohy. Protáhl se a zakňučel nad tím, jaká mu byla zima. Přes noc si totiž nechal otevřené okno, ze kterého dovnitř vanul ledový vítr. Byl už listopad, ochlazovalo se a tak se není čemu divit.
Bohužel musel jít do koupelny a tím se tak vzdálit od své příjemně vyhřáté postele. Pomalu se tedy došoural do jeho koupelny, která taky nebyla zrovna moc uklizená. Vážně by si už měl konečně začít uklízet.
Postupně vykonal osobní hygienu, trošku si upravil vlasy a došel zpátky do pokoje. Prohlédl si své oblečení ve skříni a nakonec si vzal volné, bílé tričko a obyčejné, světle modré rifle. Vzal si ještě šedou mikinu. No jo, to by nebyl on, kdyby si jednou mikinu nevzal.
Šel ze svého pokoje dolů, do kuchyně. Tam si vzal jen nějaké ovoce. Dojedl svou velmi "velkou a vydatnou" snídani a šel do předsíně. Vzal si na sebe ještě bundu, jelikož se teplota venku blížila k nule a vzal si i své oblíbené tenisky.
Na záda si dal svůj školní batoh, který už od předešlého dne ležel v koutu předsíně. Do uší si nasadil svá zelená, bezdrátová sluchátka a pustil si do nich jeho oblíbenou hudbu.
Vyšel z domu a zamkl, aby se mu tam někdo nevloupal.
Jenže to nevěděl, že ani to mu nestačí na to, aby se mu tam někdo nevloupal...
___
Ahuj!
Tak jsem zase tady, tentokrát s touhle zvrhlou knížkou! Doufám, že se vám bude líbit.
Konečně jsem se k tomu dokopala, ale co bych pro vás neudělala a zvláště v tento významný den. Ano, jsem opět o rok starší. Ach, já stará babka xd.
Trailer je už vydaný na mém yt kanálu (jane_love_bts 07), tak snad se vám taky bude líbit. Samozřejmě je 15+ jako tahle knížka, to je pochopitelné.
And I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...