63.kapitola

825 69 24
                                    

Uviděl Jungkooka, jak leží v posteli na nějakým klukovi, kterého ještě ke všemu líbá. Taehyungovi se do očí okamžitě nahrnuly slzy.

,,Daddy." vzlykl, když si ho Jungkook ještě ani nevšímal a stále líbal toho kluka, kterej mu ještě ke všemu vyhrnoval tričko a hladil ho po jeho nádherném těle.

Jungkook se na něj rychle otočil. Taehyung jen rychle běžel pryč. Najednou se ale u něj objevil Jungkook.

,,Bae, já ti to vys-.." ,,Ne! Už od tebe nechci nic slyšet!" skočil mu Taehyung do řeči a začal se bez řečí obouvat. Jungkook ho ale přirazil ke zdi.

,,Babyboy, poslouchej-.." ,,Ne, nechci už nic slyšet, rozumíš?! Vím, že mezi námi nikdy nic nebylo a ani by nikdy nebylo! Vím, že jsem byl jenom tvá další kurva a že už sis za mě našel náhradu a kdoví, jak dlouho už to je! Znamenal jsi pro mě něco víc! Poslední dobou jsi na mě byl hodný a já jako blbec ti hraju do karet a znovu se do tebe zamiluju, jenom pro to, abys mi mohl ještě víc ublížit! Už se ke mně nikdy nepřibližuj, je ti to jasný, Jeone?!"

Jungkook byl překvapený. Nevěřil by, že někdo tak roztomilý může být najednou takový. Jungkooka ale ta slova zabolela. Nic z toho nebyla pravda.

,,Ne, Tae, to není-.." Taehyung se k němu najednou přiblížil s tak vražedným pohledem, že se ho Jungkook lekl.

,,Nikdy už na mě nemluv a nechoď mi na oči." řekl Taehyung, vzal si batoh a bundu a už byl pryč.

Jungkook ucítil neuvěřitelnou bolest. Ale i vztek. Měl vztek sám na sebe. Co to jenom zase udělal?!

,,Daddy?" ozval se za ním chlapec, kterého si pozval.

,,Neříkej mi daddy!" zakřičel na něj. Najednou ho ale něco napadlo a teleportoval se k němu.

,,Říkej mi tvá smrt." zašeptal mu Jungkook do ucha a ihned se zakousl do jeho krku. Chlapec vykřikl, ale Jungkook na to nebral ohledy a během chvilky vypil všechnu jeho krev.

Jungkook ho nechal ležet tam a odběhl do své koupelny, kde si opláchl obličej. Z očí mu začaly téct slzy. Poprvé za alespoň deset let se rozbrečel.

Skácel se na zem a objal se svými pažemi.

,,Proč zrovna já jsem takovej kretén!" zakřičel z plných plic.

,,Taehyungie..." rozvzlykal se.

,,Vrať se mi." začal brečet ještě víc.

Právě totiž ztratil někoho, koho potřebuje k životu. Svou soulmate...

___

Pls, nezabíjejte mě ani Jungkooka. Oba budeme pykat dost :'))

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat