{Time skip- o další dva týdny později}
Taehyung stál před zrcadlem a upravoval si své bílé sako. Bylo pár minut před jejich svatebním obřadem. Měl je oddávat Jungkookův otec, u upírů je zvykem, že soulmates oddávají rodiče.
Celkově celá upíří svatba je trochu jiná. Taehyung byl z toho celkem nervózní. Věděl, že to nebude jen nějaký slib a novomaželský polibek.
Taehyung s povzdechem vyšel z menšího stanu. Byli nyní v Thajsku na pláži (tam taky chci ಥ‿ಥ). Spolu s Jungkookem se domluvili, že se tam vezmou a budou tam mít pak i líbánky.
Připravte si kapesníčky, dámy a možná pánové!
Taehyung se rozešel cestou mezi lavičkami až k Jungkookovi, který byl oblečený v černém obleku, a jeho otci.
,,Takže... Rozhodli jste se změnit své životy a jako soulmates, které nikdy nic nerozdělí, vstoupit do sňatku." začal Jungkookův otec. Oba přikývli a usmáli se na sebe.
,,Přítomný Kime Taehyungu. Vezmeš si zde přítomného upíra Jeona Jungkooka, tvou upíří soulmate, staneš se nesmrtelným a budeš navždy stát po jeho boku, jak v dobrém, tak zlém?" zeptal se Jungkookův otec.
Taehyung se usmál a podíval se na Jungkooka. Ten mu úsměv oplatil. Taehyung se opět obrátil k jeho otci.
,,Ano." řekl Taehyung.
,,A ty, přítomný upíre Jeone Jungkooku. Vezmeš si zde přítomného Kima Taehyunga, tvou lidskou soulmate, necháš ho být nesmrtelným a navždy budeš stát po jeho boku, jak v dobrém, tak zlém?" zeptal se jeho otec. Jungkook se usmál.
,,Ano." řekl Jungkook.
,,Nyní si můžete vyměnit prsteny." řekl. Oba tedy dali tomu druhému jeho prsten.
,,A nyní si dejte své první manželské políbení." řekl. Oba se na sebe usmáli a políbili se. Strhl se potlesk.
,,Nyní vás prohlašuji za manželé a Taehyungu, nyní jsi nesmrtelný." řekl Jungkookův otec.
,,Teď můžeš, Jungkooku, ochutnat Taehyungovu krev poprvé za vaše manželství." řekl. Toho se Taehyung nejvíc bál.
Vždy, když mu Jungkook pil krev, mu to bylo příjemné natolik, že až sténal. Ale teď byl před několika členy Jungkookovy rodiny, nemohl jen tak začít sténat.
Jungkook se naklonil k jeho krku a pomalu se do něj zakousl. Začal sát jeho krev velmi pomalu, jakoby si ji vychutnával. Taehyung si skousl ret, aby nesténal.
Neštěstí se od něj Jungkook zanedlouho odtáhl. Jenže Taehyungovi se udělalo nějak špatně. Jungkook to na něm poznal, ale choval se, jakoby nic.
Jenže najednou se Taehyungovi zatmělo před očima a upadl do bezvědomí...
___
Omlouvám se, že včera nebyla kapitola. Nebyl většinou čas a když jsem čas měla, tak jsem to vždycky odkládala.
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...