Jungkook od sebe Taehyunga odstrčil. Zatlačením dlaní na jeho rameno mu naznačil, aby si klekl, což Taehyung taky udělal.
,,První část tvého trestu je tady." řekl Jungkook. Taehyung věděl, co po něm Jungkook chce.
Ihned pohltil skoro celou jeho délku. Jungkook zaklonil hlavu a skousl si ret. Ihned chytil Taehyunga za vlasy a začal mu nemilosrdně přirážet do pusy. Bylo to mnohem tvrději než předtím. Taehyung se na něm skoro až dávil.
Byl jen rád, že se Jungkook zanedlouho udělal, jelikož už to nezvládal. Skoro ani jeho sperma nespolykal, ale překonal se a spolkl to. Byl si totiž jist, že by ho pak čekalo něco ještě mnohem horšího, než ho dozajista čeká.
Jungkook ho za vlasy silou vytáhl do stoje, z čehož se Taehyungovy oči zaplnily slzami, které se brzy skutálely po jeho horkých tvářích, kvůli teplu ve sprše.
,,Ale přeci bys nebrečel." zasmál se Jungkook. Taehyung na to radši nic neřekl a nechal Jungkooka, aby ho otočil k němu zády.
,,Připrav se baby, že dneska tě to bude bolet. Zlobil jsi a zlobiví chlapečci se musí potrestat." řekl Jungkook. Taehyung znatelně polkl. Bál se. Křečovitě zavřel oči a už jen čekal na tu ostrou bolest jeho pozadí. Ta přišla hned, co na ni pomyslel.
Jungkook do něj totiž přirazil tak tvrdě, že Taehyung vykřikl bolestí snad přes celý kontinent, z očí se mu nezadržitelně valily slzy a myslel si, že ho Jungkook snad roztrhl na poloviny.
Vzato Jungkook si to užíval. Užíval si to, jak je Taehyung neskutečně úzký a byl rád, že neslyší a tudíž ani neví, že Taehyung pláče. Začal do něj rychle přirážet a Taehyung začal ještě více brečet.
Bláhově si myslel, že jejich poprvé byl nejhorší sex, který kdy mohl mít, ale tenhle ho hravě překonal.
Taehyung už jen doufal, že Jungkook přestane, ale ne. Naopak Jungkook ještě více zrychlil. Taehyung ale za chvíli už necítil bolest. Pomalu začal cítit slast, která se s každým Jungkookovým přírazem zvětšovala. Byl rád, že má to nejhorší za sebou.
Kéž by jen věděl, že to nejhorší teprve příjde...
___
Takže je tu po dlouhé době kapitola. Teď jsem si uvědomila, že se blížíme ke konci :(((
Ještě tak 30 kapitol...
Pak mám ale připravenou velmi speciální knížku, takže se máte na co těšit ;)) (pokud ji pak tedy budete číst)
ČTEŠ
My vampire
Fantastik,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...