Jungkook šel domů. Šel pěšky, ani nevěděl proč. Mohl se přeci teleportovat. Došel tedy před svůj dům a vstoupil.
,,Všechno nejlepší!" ozvalo se celou chodbou. Jungkook mohl vidět své rodiče a celkově celou jeho rodinu. K tomu ještě vedli nějakou vystrašenou holku, asi ve věku Jungkooka.
,,Co se slaví?" zeptal se Jungkook a odhodil svou tašku.
,,Dneska už je to osm let, co jsi zabil první oběť, Jungkookie." přišla k němu jeho máma a objala ho.
,,Tak, jak se ti tady vlastně vede?" zeptal se jeho strýc.
,,No... Celkem dobře." usmál se Jungkook. Všichni už se přesunuli do obýváku.
,,A už jsi někoho zabil?" zeptal se jeho otec.
,,Jo. Asi... Dva lidi. Ale mám v plánu už hodně dalších obětí." řekl Jungkook.
,,A už sis vyhlídl hlavní oběť?" zeptala se jeho teta.
,,Jo. Je to jeden můj "kamarád"." odmlčel se a u slova 'kamarád' naznačil uvozovky.
,,A hodně mi věří." řekl Jungkook.
,,No skvěle!" zatleskal jeho otec. Dále si povídali o plánech Jungkooka a takových věcech, no ale nadešel čas, kdy už měli jít.
,,Tak my jdeme. Tady máš ten náš dárek a doufáme, že tě to potěší." mrkla na něj jeho sestřenice a nechala na jeho gauči tu dívku, která měla spoutané ruce i nohy a zalepenou pusu.
,,Ahoj!" zamával jim naposledy Jungkook a pak se všichni teleportovali pryč. Jungkook se otočil a šel zpátky do obýváku.
,,No ahojky." usmál se na ni a odlepil jí pusu.
,,Pro-prosím, n-nic mi n-nedě-lejte." začala prosit mezi vzlyky a další slzy se jí valily z očí. Přímo z ní čišel strach. Jungkook se zasmál.
,,Krásně prosíš." odmlčel se.
,,Bohužel.. Dneska jsem neměl moc krásný den. Vyprovokovali mě, víš? A já jsem stále naštvaný a mám velkou chuť na něčí krev. A ta tvá krásně voní po strachu." olízl si Jungkook rty a jeho oči ztmavly. Dívka se lekla a uskočila od něj jak nejdál mohla. No moc daleko to přeci jen nebylo, když měla stále svázané ruce i nohy.
Jungkook se zasmál a přisunul se k ní. Podíval se na hodiny.
,,No, tak za dvě minuty bych měl být někde jinde. Co kdybych si tě tady nechal a pochutnal si na tvé krvi později?" zamyslel se Jungkook. Dívka nic neříkala, ani nekroutila hlavou, nic. Nevěděla, zda je to dobře, nebo špatně.
,,No já myslím, že bych to tak mohl udělat. Přeci jen se můžu vrátit naštvanější a pak se mi budeš hodit víc." řekl Jungkook zamyšleně. Nakonec jí zase zalepil pusu a odnesl ji do sklepa, kde ji zamkl.
,,Neboj, za chvíli jsem tady." mrkl na ni a zavřel a zamknul dveře. Uchechtl se a teleportoval se za Taehyungem.
Doufal, že se mu ta holka pak doopravdy bude hodit.
___
Hihi, blíží se nám další vražda. Doufám, že se těšíte ;))
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...