Jungkook se rychle teleportoval do domu rodičů a rodin všech třech. Dal tam ty bomby s kouřem, aby zapomněly na Jisoo, Jennie a Lisu. Po jejich vybouchnutí sklidil všechny fotky s nimi. Pak ty bomby dal do školy a nařídil je tak, aby vybouchly kolem deváté ráno.
Pak se teleportoval zpátky do svého domu, rovnou před sklep. Vešel dovnitř a uviděl všechny tři sedět tak, jak seděly předtím. Rovnou šel k Jisoo.
,,Tebou asi začneme, ne?" řekl Jungkook směrem k Jisoo. Ona začala záporně kývat hlavou a začala hystericky brečet. Jungkookovi ztmavly oči. Bylo pro něj tak nádherné vidět to utrpení v jejích očích. Strhl jí z pusy pásku.
,,Prosím! Mě ne! Ne! Prosím, nech mě být! Prosím!" začala křičet. Jungkooka to ale nezbrzdilo. Spíše měl ještě větší chuť na její krev.
,,Prosím! Nech mě být! Udělám cokoliv!" křičela dál. Jungkook ji poslouchal, jakoby to byla snad nějaká písnička, kterou miloval. A taky že to tak bylo. Řev jeho obětí byla pro něj ta nejnádhernější skladba.
Jisoo prosila dál. Jungkook jen stál a poslouchal ji. Přišel k ní a sedl si jí na klín. Vsál vůni její krve. Přiblížil se k jejímu krku a zakousl se do něj. Jisoo vykřikla a křičela dál, což Jungkooka ještě více nabudilo a začal její krev sát rychleji. Hltal, div, že mu nezaskočilo. Její krev byla sladká po strachu a utrpení. Tak, jak to on měl rád.
Jisoo ztratila mnoho krve, tak zemřela. Ale Jungkook její krev sát nepřestával. Rozhodl se nenechat v jejím těle ani kapku té sladké tekutiny, jako u všech jeho obětí.
Zanedlouho už měl dopito a nasycený její krví se odtáhl od jejího krku. Podíval se na Jennie a Lisu, které na něj vyděšeně hleděly. Chtěl by jejich krev také ihned vysát, ale rozhodl se si je nechat na později.
Jisoo odvázal od židle a odnesl ji ke kotlu, do kterého ji hodil. Její tělo okamžitě pohltily plameny. Olízl si rty, jelikož na nich ještě trochu její krve měl a vydal se ke dveřím.
,,Vás si nechám na později." řekl a odešel. Pak se teleportoval k Taehyungovi.
Ale bohužel ještě jen tak pro zábavu.
___
Už jsem zase tu! Stýskalo se vám? Mně celkem jo. Budu se snažit, aby vycházely kapitoly každý den, ale nemám moc času ani nálady. Takže možná budou vycházet kapitoly obden, ale uvidíme, jak mi to bude vyhovovat, že.
No a jinak vám přeji ještě dobrou noc a I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...