Taehyung očekával bolest, ale místo ní přišla slast. Bylo strašně příjemné cítit, jak Jungkook pije jeho krev, až se neudržel a zasténal.
Nechápal, co se to s ním děje. Však by ho to mělo bolet, ne?
,,Aah, Jungkookie." neudržel se. Ucítil, jak se Jungkook usmál. Chytil Taehyunga za krk a tím si jeho krk více přitlačil na zuby a začal sát jeho krev víc. Taehyungovi to bylo strašně příjemné.
,,Jungkook-ah." zasténal Taehyung. Jungkook najednou z něj své zuby vyndal a jazykem mu rány zacelil.
Podívali se jeden druhému do očí. Jungkook v očích ucítil slzy. Měl pocit, že ho Taehyung zase opustí.
,,Tae, já-.." Jungkook chtěl něco říct, jenže Taehyung ho nenechal.
Přitiskl své rty na ty Jungkookovy. Dlouho už chtěl cítit jeho rty na těch svých a teď měl možnost, tak jí využil.
Jungkookovy rty ale nebyly takové, jako předtím. Byly suché a popraskané. Ale to Taehyungovi nevadilo. Záleželo mu na tom, že jsou to Jungkookovy rty. Rty upíra, kterého miluje.
,,Už jsem ti odpustil, Jungkook-ah." řekl Taehyung. Jungkookovi po tvářích začaly téct slzy a ihned Taehyunga objal.
,,Promiň, Taehyungie. Udělal jsem strašnou blbost. Miluju tě, prosím, už mě neopouštěj." začal brečet Jungkook. Taehyung se pousmál a začal ho hladit po vlasech.
,,Nikdy už tě neopustím, Kookie. Taky tě moc miluju." řekl Taehyung. Jungkook se po jeho větách rozbrečel ještě víc. Byl nepopsatelně šťastný.
,,Nemůžu bez tebe žít, Tae. Jsi moje soulmate." řekl Jungkook. Taehyunga to překvapilo.
,,Soulmate?" zeptal se Taehyung. Jungkook se od něj odtáhl a utřel si z tváří slzy.
,,Soulmate je upírova druhá polovička, kterou když najde a zjistí, že to je jeho soulmate, už bez ní nemůže žít. A ty jsi moje soulmate." řekl Jungkook.
,,A jak jsi to poznal?" zeptal se Taehyung.
,,Ve škole, tak v osmé třídě, jsme dostali takové žetonky. Máš svůj. Ten zahřeješ prsty a objeví se ti tam nějaký symbol, který znázorňuje, za jaké okolnosti poznáš, že je dotyčná osoba tvou soulmate. Já jsem tam měl slunce. To znamenalo, že to poznám, když s dotyčnou osobou zažiju něco romantického. U tebe jsem to poznal tehdy, když jsme sledovali ten východ slunce."
,,A... Proč jsi mě tedy podvedl, když jsi věděl, že jsem tvá soulmate?" zeptal se Taehyung na otázku, která mu v hlavě kolovala celou dobu.
,,Nechtěl jsem si přiznat, že moje soulmate je člověk, i když jsem k tobě vlastně už něco cítil. Můj táta totiž řekl, že z generace na generaci měli naši předci za soulmate upíra, tak já musím mít taky. Tak jsem si myslel, že to vše je jen omyl a že tím, že se vyspím s někým jiným se přesvědčím o tom, že tě vlastně nemiluju a mám tě jen na sex. Jenže pak, když jsi mě opustil, jsem pochopil, že bez tebe nemůžu žít."
Taehyung se to všechno snažil pobrat. Nevěděl, zda má Jungkookovi věřit, ale miloval ho a člověku, kterého miluje by měl důvěřovat.
,,A... Jaktože jsem teď neumřel, když jsi mi vypil tolik krve a jaktože mě to nebolelo?" zeptal se Taehyung.
,,Když má upír lidskou soulmate, tak mu jeho nebo její krev voní, což jsem u tebe cítil už od začátku. Lidská soulmate, což jsi ty, má nekonečno krve pro svou upíří soulmate, což jsem já. Nikdo neví, proč má lidská soulmate vždy dostatek krve pro svou upíří soulmate, ale pro ostatní upíry ne, prostě to tak je."
,,Aha, takže neodpadnu, i když mi vysaješ polovinu mý krve?" zeptal se Taehyung. Jungkook zakroutil hlavou.
,,A jak se mi doplňuje?" zeptal se Taehyung.
,,To asi taky nikdo neví. Je to tak prostě zařízený." odpověděl mu Jungkook. Taehyung se to znovu snažil všechno pobrat.
,,Takže... Budeme spolu zase chodit?" zeptal se Taehyung na otázku, která Jungkooka zaskočila, ale mile překvapila.
,,Ty bys chtěl?" zeptal se ho Jungkook. Taehyung stydlivě přikývl. Jungkook se usmál.
,,Samozřejmě, Taehyungie. Miluju tě." řekl Jungkook. Taehyung se na něj usmál.
,,Já tebe taky, Kookie."
Oba si byli jisti, že už jeden druhého nikdy neopustí.
___
Takže sad end se nekoná xd. Snad jste šťastní. Ale všechno se ještě může změnit~
Jo a dneska možná výjde ještě jedna ;))
ČTEŠ
My vampire
Fantastik,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...