Taehyung seděl na posteli a četl si. Najednou se ale celým domem ozval zvonek. Taehyung tedy zaklapl knihu, kterou poté odložil na noční stolek. Šel dolů a otevřel dveře, ve kterých stál Kenta s taškou v ruce.
,,Ahoj, Tae." usmál se na něj Kenta a objal ho. Taehyung ho objal nazpět a pustil ho dál.
,,Co to máš v té tašce?" poukázal Taehyung na tašku v jeho ruce, když si Kenta sundával boty.
,,Uvidíš. Půjdeme do tvého pokoje?" zeptal se Kenta. Taehyung přikývl. Tak se tedy vydali do Taeho pokoje. Kenta položil opatrně tašku na Taehyungův, zrovna uklizený stůl a přitom to lehce zacinkalo.
,,Co tam je?" zeptal se Taehyung znovu. Zarazil se, když z ní Kenta vytáhl dvě lahve vína a skleničky.
,,P-proč jsi sem dotáhl alkohol?" zeptal se Taehyung zaskočeně. Kenta bez odpovědi otevřel jednu lahev a nalil do obou skleniček červené víno.
,,Protože jde na tobě poznat, že tě něco trápí a já chci, aby ses uvolnil." řekl Kenta a podal mu jednu ze skleniček. Taehyung si ji nervózně převzal.
Kenta ťukl svou skleničkou o tu jeho a napil se. Taehyung přiložil též svou skleničku ke svým rtům a napil se. Nechutnalo to špatně, tak se napil o trochu víc.
,,Tak... Jak to dopadlo s Jungkookem?" zeptal se Kenta. Taehyung si povzdechl.
,,No... Byli jsme v té cukrárně a tak. No a když už šel pryč, tak jsem ho zastavil a políbil ho." řekl Taehyung a do očí se mu při té vzpomínce nahrnuly slzy, které ale ihned zahnal rychlým zamrkáním.
,,Tak to je skvělý! Jak reagoval?" zeptal se Kenta, jakoby si ani nevšiml, že Taehyung málem brečí.
,,Odstrčil mě a odešel." řekl Taehyung a jedna slza mu stekla po tváři. Ihned ji setřel a napil se vína.
,,Oh. Tak to jsem nečekal." řekl Kenta sklesle.
,,No ale nevadí, třeba budete nadále kamarádi a najdeš si někoho jinýho." řekl Kenta. Taehyung dopil skleničku a Kenta mu hned nalil další.
,,To mě chceš opít?" uchechtl se Taehyung.
,,Potřebuješ se uvolnit." řekl Kenta. Taehyung přikývl a napil se.
***
Pili už asi hodinu. Obě lahve měli skoro vypité. Tedy spíš Taehyung. Kenta vypil jen jednu skleničku. Vzato Taehyung se pořádně opil. Což Kentovi nádherně nahrávalo do karet.
,,Těšíš se na zítřek?" zeptal se Kenta.
,,Co je zítra?" zeptal se opile Taehyung.
,,Vánoce." odpověděl Kenta.
,,Jéj, tak to se těším." zatleskal Taehyung. Kenta se nad tím usmál.
,,Jsi roztomilý." usmál se na něj Kenta. Taehyung se nervózně zasmál.
,,Mám pro tebe menší dárek k Vánocům." řekl Kenta.
,,Však jsi říkal, že jsou až zítra." zasmál se opile Taehyung.
,,Ale já zítra nemám čas." řekl Kenta.
,,Tak sem s ním." máchl Taehyung rukou. Kenta se k němu tedy naklonil a...
Políbil ho. Taehyung si ani neuvědomoval, co dělal a začal spolupracovat. Kenta ho začal líbat dravěji a povalil ho pod sebe.
Jenže to nevěděl, že to byla osudová chyba..
___
Kdo taky umřel z Dynamite?
Já kvůli tomu vstávala 5:40 xd. Ale co bych pro ně neudělala, že?
Jak se Dynamite líbí vám?
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...