{Time skip- o dva týdny později}
,,Jungkookie, já se bojím." řekl Taehyung. Zrovna měli pár minut do návštěvy rodičů Jungkooka a Taehyung byl extrémně nervózní. Věděl, že se ho tam budou ptát na strašně moc otázek, které mu možná budou i nepříjemné.
,,Neboj se. Jenom se tě zeptají na několik otázek, aby se seznámili se soulmate jejich syna." řekl Jungkook a objal ho zezadu kolem pasu.
,,Hmm." zamručel Taehyung. Jungkook si ho otočil čelem k sobě a chytil jeho tváře do svých dlaní.
,,Taehyungie, netrap se. Dopadne to dobře, hm?" uklidňoval ho Jungkook. Taehyung si povzdechl a s menším pousmátím přikývl.
Jungkook si ho přitáhl do polibku. Taehyung mu omotal ruce kolem krku a Jungkook dal ty své zase na Taehyungův úzký pas. Líbali se něžně, Jungkook tím chtěl Taehyunga uklidnit.
Najednou se ale opět ozval zvonek. Taehyung se od něj smutně odtáhl. Jungkook ho pohladil po tváři.
,,Neboj se, bude to v pořádku." řekl Jungkook s úsměvem a Taehyung tedy šel otevřít.
Ve dveřích stáli Jungkookovi rodiče.
,,Dobrý den." mírně se poklonil Taehyung.
,,Dobrý den." pozdravili oba naráz a vstoupili.
,,Ahoj, mami a tati." přišel Jungkook. Objali se a pak se odebrali do obýváku. Všichni se posadili na gauč.
,,Takže... Kolik ti je Taehyungu?" zeptal se Jungkookův otec.
,,Osmnáct, právě jsem odmaturoval." řekl Taehyung.
,,Jak dlouho jste s Jungkookem spolu?" zeptala se jeho matka.
,,Půlroku." odpověděl Taehyung.
,,A jak to bude se sňatkem?" zeptal se jeho otec. Taehyung se zarazil. Jaký sňatek? Však jsou spolu jen něco kolem půlroku, to už o sňatku uvažovat můžou?
,,No... Tae o tom ještě neví." řekl Jungkook. Taehyung se na něj otočil s nechápavým výrazem.
,,Chvíli nás prosím omluvte." řekl Jungkook a zatáhl Taehyunga do předsíně.
,,O jakým sňatku se mluví?" zeptal se ho Taehyung hned.
,,Víš..." Jungkook nevěděl, jak mu to má vysvětlit.
,,Když jsou soulmates člověk a upír, musí se co nejdříve vzít. U sňatku se totiž rozhoduje mezi tím, zda bude nesmrtelný člověk nebo smrtelný upír." řekl Jungkook.
,,Takže... Když si tě vezmu, tak můžu být nesmrtelný?" zeptal se ho Taehyung.
,,Jo. Nebo já můžu být smrtelný. Výběr je jen na tobě." řekl Jungkook.
,,Ještě si to asi promyslím." řekl Taehyung a spolu se odebrali zpět do obýváku.
,,Tak co?" zeptal se Jungkookův otec.
,,Sňatek bude, ale ještě se musíme rozhodnout, kdo bude ten, komu se život změní." řekl Jungkook. Jeho rodiče přikývli.
,,Dobře, tak až budete vědět, tak se stavte klidně i k nám a všechno naplánujeme." řekla Jungkookova matka a s rozloučením byli oba pryč.
,,Půjdeme se třeba někam projít?" navrhl Jungkook a Taehyung souhlasil.
***
,,Jungkooku?" oslovil ho najednou Taehyung, když se procházeli po parku, kde nikdo nebyl.
,,Hm?" podíval se mu Jungkook do očí.
,,Asi jsem se už rozhodl."
___
Omlouvám se za případné chyby, ale mám teď maraton mého oblíbeného filmu a kontrolovala jsem to strašně rychle, takže jsem se mohla přehlédnout.
A možná bude vycházet už jen jedna kapitola denně, protože mám předepsanou jenom jednu👀👀👀
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...