30.kapitola

900 58 12
                                    

Taehyung ráno ucítil, jak ho objímají něčí paže. Neřešil to, spíše si to neuvědomoval a k onomu člověku se více natiskl, jelikož z něj sálalo příjemné teplo.

Když ale uslyšel smích v jeho uchu, ihned od dotyčného odskočil, až spadl na zem. Pomalu vykoukl, aby se mohl podívat, kdo to je, ale nikdo tam nebyl.

,,Zase ty?" řekl nevrle Taehyung. Moc dobře se nevyspal. Ještě dlouho do noci přemýšlel o tom, co se stalo, když tam byla Lisa.

,,Proč tak nevrle? Vadí ti, že jsem ti pokazil rande?" ozvalo se uchechtnutí.

,,Ale věř mi, že se mnou by to nebyla taková nuda." řekl a Taehyung se uchechtl a šel si pro oblečení.

,,S tebou asi těžko. Když ani nevím, kdo jsi a nemůžu tě vidět." řekl Taehyung.

,,A to na tom tak záleží?" zeptal se.

,,Jo. Co když jsi nějakej šereda?" řekl Taehyung.

,,A co když jsem krásný, že by ses do mě hned na první pohled zamiloval?" řekl a Taehyung se uchechtl.

,,To asi těžko, když už někoho miluju." řekl Taehyung.

,,Hmm.. A kohopak?" zeptal se a v jeho hlase byl slyšet vztek.

,,To nepotřebuješ vědět." řekl Taehyung.

,,Ale potřebuju. Chci vědět, koho se mám zbavit." řekl a Taehyung se zarazil.

,,P-počkej. Ty... Ty bys ho zabil?" zeptal se Taehyung vyděšeně.

,,Podle toho, kdo to je." řekl a Taehyung nevěděl, jestli mu to má říct.

,,J-jungkoo-.." ,,No to jsem si mohl myslet. Většího kreténa sis vybrat nemohl." řekl a Taehyung se naštval.

,,On není žádný kretén! Je hodný a je to dobrý kamarád!" začal ho bránit Taehyung.

,,Nesuď knihu podle obalu." řekl. Taehyung si povzdechl.

,,Ani nevím, jak ti mám vlastně říkat." řekl Taehyung. Najednou na svém krku ucítil něčí dech.

,,Jsem tvůj daddy, to už snad víš." řekl a silně mu skousl ušní lalůček. Taehyung vydechl.

,,Ale to není tvé pravé jméno." řekl Taehyung. Uslyšel smích.

,,Na to je ještě moc brzy. A teď běž, nebudu tě zdržovat, aby ses stihl vyznat tomu tvému Junklukovi." řekl.

,,Je to Jungkook." řekl Taehyung.

,,To je jedno. Já už půjdu." řekl a pak už Taehyung ničí dech na svém krku necítil.

Povzdechl si, šel vykonat osobní hygienu, oblékl se, nasnídal se a mezitím přemýšlel nad slovy toho pana neznámého. Jak jako, nesuď knihu podle obalu?

Však.. Jungkook byl tichý, stydlivý a byl to dobrý kamarád. Taehyung si zprvu myslel, že se s ním nebude chtít bavit, ale nakonec z nich byli dobří přátelé.

Jenže to mu nedošlo, že lidé se umí i přetvařovat. A ne jen lidé...

___

;)))

Že by Kookie něco tajil? A kdopak asi bude ten pan neznámý, hm? Zabije nám Jungkookieho? No uvidíme.

Mějte pěkný den a pokud dneska třeba vydám něco do Why me, tak bude hned zítra další. Ale nedávala bych tomu moc naděje.

Takže kdyžtak mějte i pěkný zítřek. Protože můj rozhodně pěkný nebude :'))

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat