42.kapitola

875 63 4
                                    

Jungkook se teleportoval k Taehyungovi do pokoje. Těšil se, až mu oznámí, že na druhý den má pro něj překvapení.

Jenže ho zarazilo to, co uviděl. Kenta se líbal s Taehyungem a přitom na něm ležel. V Jungkookovi začala vřít krev. Jak si to jen ten debil může dovolit?

Ze stolu schodil skleničku s trochou vína. Kenta se od Taehyunga odtáhl a rozhlédl se. Jungkook šel k lahvím, které už neobsahovaly víno. Silou je schodil na zem. Kenta z Taehyunga slezl a postavil se k těm lahvím.

Najednou mu ale někdo přiložil ke krku cosi studeného a podle všechno ostrého.

,,Radím ti, abys okamžitě zmizel." ozval se za ním celkem hluboký hlas, který nepoznával. Rychle odstrčil něčí ruku, která u jeho krku držela nejspíše nůž a utekl, jak nejrychleji mohl.

Jungkook už chtěl jít domů, vybít si zlost, jenže ho Taehyung zastavil.

,,Daddy?" ozvalo se za ním na posteli. Jungkook se na něj otočil. Taehyung to ale nemohl vidět, protože byl Jungkook stále zneviditelněný.

,,Jsi to ty?" zeptal se Taehyung.

,,Ano, babyboy." řekl Jungkook a posadil se na postel vedle něj.

,,Pročpak jsi ho vyhnal?" zeptal se smutně Taehyung.

,,Protože se tě dotýkal." řekl Jungkook. Byl hodně naštvaný a bylo to slyšet v jeho tónu hlasu.

,,Jsi na něj naštvaný?" zeptal se Taehyung.

,,Jo."

,,A jsi naštvaný i na mě?" zeptal se smutně Taehyung.

,,Ne. Ty mi to jednou vynahradíš." řekl a pohladil ho po tváři.

,,Proč se mi neukážeš?" zeptal se Taehyung. Jungkook si povzdechl.

,,Neboj, brzy mě uvidíš." řekl Jungkook.

,,Tak já už musím jít." řekl Jungkook.

,,Takže mě tu necháš samotného?" zeptal se smutně Taehyung.

,,Neboj, babyboy. Zítra příjdu a dostaneš dárek." řekl Jungkook. Taehyungovi se rozzářila očka.

,,A jakej?" zeptal se, jako malé dítě.

,,To je překvapení. Ale bude se ti určitě líbit." řekl Jungkook. Najednou nebyl až tak naštvaný. Na Kentu skoro vůbec nemyslel. S Taehyungem se cítil líp. Připadal mu v tom stavu velice roztomilý.

,,Tak to se moc těším." řekl Taehyung a už se mu začala klížit víčka.

,,Já taky, babyboy." řekl Jungkook a teleportoval se domů.

Aby si mohl vybít vztek...

___

Ajaj, asi bude zle ://

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat