Taehyunga probudily sluneční paprsky. Nezatahoval včera večer žaluzie? Otočil se zády k oknu, ale bylo mu to houby platné, jelikož slunce osvítilo celou místnost.
Zaskučel a protáhl se. Posadil se a promnul si oči. Znepokojilo ho ale to, že neměl tričko. A to si ho oblékl.
,,Co to-.." zarazil se, když se jeho pohled ocitl na rudé růži na parapetu okna. Zamračil se.
Vstal z postele, obul si papuče a šel tedy k oknu. Vzal růži do ruky, prohlédl si ji a pak si všiml lístečku, který tam též ležel. Vzal ho do ruky.
,,Zbavil jsem tě prvního člověka, který si nezasloužil být v tvé přítomnosti. Nikde nikomu to neříkej, bude to tak lepší. Doufám, že tě můj menší dárek potěšil a doufám, že mi jednou za všechno, co pro tebe udělám, poděkuješ. Tvůj milý daddy." přečetl si Taehyung nahlas vzkaz na lístečku a zakroutil hlavou.
,,Zbavil? Daddy? Panebože, co to je za blbost." řekl si, zmačkal lístek a vyhodil ho. Chtěl vyhodit i růži, ale pozastavil se.
,,Byla by tě škoda." řekl a položil růži na stůl. Vzal z vrchu skříně vázu, šel do jeho koupelny, aby napustil vodu. Jenže, když otevřel dveře, tak se na něj vyvalila rudá pára. Ale byla cítit nádherná vůně, která v Taehyungovi vyvolala takový zvláštní pocit. Pocit vzrušení.
Taehyung rychle zakroutil hlavou a šel otevřít okno. Radši šel do dolní koupeny, kde už to bylo naštěstí v pořádku. Napustil tedy do vázy vodu a pak se vrátil zpět do jeho pokoje, kde už naštěstí ta voňavá pára, nebo snad dým nebyl.
Chtěl dát do té vázy tu růži, ale zarazilo ho, že byla úplně uschlá. Když se jí dotkl, tak se změnila v červený prach, který se Taehyungovi ihned dostal do nosu. Začal kýchat a kašlat a šel k oknu, aby se nadýchal čerstvého vzduchu.
Když už to bylo v pohodě a on přestal kýchat, tak šel vylít tu vodu, uklidil vázu a šel si dát nějakou lehkou snídani.
___
Uhuhuuuuu, copak se to u Taeho děje, hmmm...
Jsme na začátku knížky a mě už docházejí nápady :((
Ups, to není dobrý, že? Tak snad mě něco napadne, no.
And I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...