44.kapitola

908 60 13
                                    

Jungkook se zneviditelnil a teleportoval se ke Kentovi do pokoje. Kenta tam seděl za stolem a psal úkoly do školy.

,,Večeře!" ozval se ženský hlas, nejspíše z dolního patra domu.

,,Už jdu, mami!" zakřičel Kenta. Vstal od stolu a šel ke dveřím. Jungkook k němu přiběhl, zakryl mu pusu a teleportoval se s ním k sobě do sklepa.

Rychle, ale opravdu rychle ho přivázal na desku. Zviditelnil se.

,,Jungkooku?!" vyjekl překvapeně Kenta. Jungkook se nad jeho překvapeným výrazem usmál a tím tak ukázal své velmi ostré špičáky, které ještě trochu pokrývala krev Lisy. Jeho oči ztmavly, když z Kenty začal přímo sálat strach.

,,C-co jsi zač?" zeptal se vyděšeně Kenta. Jungkook k němu se stálým úsměvem přišel.

,,Jsem Jungkook, tvůj spolužák." řekl Jungkook a naklonil se k jeho uchu.

,,A tvá smrt." řekl Jungkook a přičichl k jeho krku. Ucítil nádhernou vůni. Kenta se lekl a chtěl se dál ptát, kdo doopravdy je, ale zarazil se.

Na zemi uviděl domlácenou a očividně mrtvou Lisu. Začalo mu srdce bít neuvěřitelnou rychlostí. Bál se a tak, jak ještě nikdy předtím.

,,Bojíš se?" zeptal se Jungkook, i když to bylo očividné. Kenta se až strachy klepal.

,,P-proč já?" zeptal se Kenta. Jungkook se zasmál. Kenta nechápal, co je mu do smíchu.

,,Chtěl jsi mi přebrat Taehyunga. Dotýkal ses ho, líbal jsi ho a kdybych tam nepřišel a neodehnal tě, tak by ses s ním vyspal." řekl Jungkook. Kenta se uchechtl.

,,A proč bych nemohl? Zlomil jsi mu srdce, nechtěl jsi ho, tak co se o něj najednou tak staráš?" řekl s úšklebkem Kenta. Jungkook se též ušklíbl a začal ho škrtit.

,,Neser se mi do mého plánu. A pamatuj si. Je.." odmlčel se Jungkook a stisk zpevnil.

,,Jen.." opět stisk zpevnil.

,,Můj." dořekl a stisk povolil. Kenta se pořádně nadechl.

,,Tak asi se na to rovnou vrhnem, ne?" zeptal se s úsměvem Jungkook a vzal si do ruky nožík. Kenta se začal ještě více třást.

Jungkook k němu přišel. Přiložil ostrou čepel nožíku k jeho zápěstí a pomalu ho tam řízl. Kenta začal křičet a brečet.

Jungkook se k jeho zápěstí přiblížil, olízl vyteklou krev a ihned začal sát, jelikož mu zachutnala. Kenta brečel, křičel, doufal, že ho Jungkook pak pustí. Jenže to Jungkooka akorát tak více nabudilo.

Odtáhl se od jeho zápěstí a řezal ho po celém těle. Kenta křičel, prosil o milost, ale Jungkook ho neposlechl.

Nakonec se dostal k jeho krku. Ještě se od něj odtáhl a dal mu pěstí do obličeje.

,,Rozluč se se světem, zmrde." řekl Jungkook naštvaně a surově se mu zakousl do krku. Kenta vykřikl a křičel dál, mezitím, co mu Jungkook hladově sál krev.

Když už byl Kenta skoro mezi mrtvými, odvázal ho, hodil ho na zem a začal ho bít. Více, než předtím Lisu. Nakonec se mu ještě přisál ke krku, jenže to už Kenta nevnímal.

Nakonec ho ještě odnesl k němu domů, kde ho posadil ke stolu tak, aby to vypadalo, že se učí.

,,Veselé Vánoce."

___

Ups.

Chudáček Kenta. Ale zaslouží si to >:((

Předem se ještě omlouvám, že od prvního kapitoly budou vycházet možná nepravidelně. Budu mít víc práce, než doposud. Ale budu se snažit vydávat kapitoly, jako doposud.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat