{Time skip- o den později}
Taehyunga probudil budík. Celkem ho překvapilo, že u něj nebyl ten "úchyl", jak mu říkal. Ale byl za to rád.
Oblékl se, vykonal osobní hygienu a šel si dolů udělat snídani. Přemýšlel.
Jungkook mu ještě neodpověděl na jeho omluvu. Že by se na něj až tak zlobil? Taehyung s povzdechem uklidil talíř od jídla do umyvadla s tím, že ho umyje, až se vrátí ze školy.
Obul se, oblékl a vyšel směr škola.
***
Posadil se na své místo a nachystal si na hodinu. Rozhlédl se po třídě a překvapilo ho, že tam Jungkook nebyl. Že by ho stále bolela hlava?
Najednou se vedle něj někdo posadil. Byl to Kenta.
,,Ahoj, Tae." usmál se na něj. Taehyung jen kývl a pousmál se.
,,Co se děje? Vypadáš smutně." řekl Kenta a položil mu ruku na rameno. Taehyung si povzdechl.
,,Nechci to teď probírat." řekl Taehyung.
,,Nevadí. Jestli chceš, tak já za tebou dneska příjdu a promluvíme si o tom, jo?" navrhl Kenta. Taehyung přikývl. Alespoň on o něj stojí, když Jungkook už ne.
Zazvonilo na hodinu a do třídy vstoupil učitel a hodina začala.
***
Hodina byla tak v polovině, když tu se ozval školní rozhlas.
,,Milí studenti. Oznamuji, že žáci Kim Wooseok, Choi Soobin a Nam Seungmin ze čtvrtého ročníku jsou pohřešovaní. Kdyby je někdo někde zahlédl, okamžitě volejte policii." řekla ředitelka a rozhlas utichl. Taehyung se zarazil. Že by za to zase mohl ten šílenec, co ho furt otravuje u něj doma?
,,Kam všichni mizí?" zamračil se Kenta. Taehyung si promnul oči. Proč jen nemůže všem říct o tom klukovi v jeho domě?
Jungkook mezitím byl doma, ve sklepě. Více připevňoval své nové oběti ke kovovým židlím.
,,Proč to kurva děláš?!" zakřičel na něj Soobin, který ještě neměl zalepenou pusu. To Jungkook ovšem hned napravil a zalepil mu ji lepící páskou.
,,Taky bych se mohl zeptat, proč jsi mě otravoval." řekl Jungkook.
,,Mám vás na nejhorší časy, když budu mít hlad." řekl Jungkook.
,,Tak, tebe si tady zatím nechám, kdybych měl ještě hlad." řekl směrem k Lise. Jennie už tam nebyla, jelikož měl hlad...
Teleportoval všechny věci z mučírny a i Wooseoka, Soobina a Seungmina do svého starého domu.
Plánoval se totiž Taehyungovi na další den, což byly Vánoce, odhalit a odstěhovat se s ním do svého bývalého domu. Předem mu bylo jedno, jestli s tím bude Taehyung souhlasit.
Nakonec se rozhodl se jít ještě podívat za Taehyungem, jelikož ráno neměl náladu.
Jenže to neměl dělat...
___
V příští kapitole se něco stane ;))
A omlouvám se, že jsem přeskočila vraždu Jennie, ale za prvé, je můj bias v BP (xd) a za druhé mě celkem už unavuje popisovat deset vražd za sebou. Ale brzy se dočkáte další a budou rovnou dvou ;))
Btw, nějaký Gem, těšící se na zítřejší Earth age here, nebo jsem tu úplně sama?
ČTEŠ
My vampire
Fantasía,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...