Taehyung pomalu došel před velkou školní budovu, kterou nazýval peklem. Nenáviděl všechny ty nudné hodiny a už vůbec ne kolektiv. Učitelé byli strašní.
Když potřeboval problémový žák poradit s látkou, tak se na něj vykašlali a jeho rodiče mu museli zařídit doučování. Když ale potřeboval poradit nějaký šprt, ihned učitelé podávali pomocnou ruku. To byla jedna z věcí, kterou Taehyung vážně nechápal.
I spolužáci byli příšerní. Holky furt s někým flirtovaly a jejich terčem byl mnohokrát i Taehyung. Jenže ten po žádné z nich neletěl. Ne, že by byl gay, sám si svou orientací jistý nebyl, ale věděl, že by ho určitě ta kurva opustila. Jakákoliv, co o něj měla zájem.
Kluci furt někoho šikanovali nebo se posmívali všem okolo. O přestávkách většinou jen hráli na mobilech a nebo chodili po chodbách, vyhledávat nějakou novou oběť pro jejich šikanu.
Taehyung si nedokázal vybavit žádného normálního člověka v jeho třídě, byť dokonce v celé škole. Jediný, kdo mu přišel normální, byl on sám (no to samozřejmě, že?) a pak i jeho kamarád Seungmin. Ten se ale poslední dobou choval též nějak divně. Taehyung měl pocit, jakoby se začal chovat jako ostatní kluci ve škole. Což ho celkem štvalo, ale i mrzelo.
Pomalu došel ke skříňkám, svou odemkl a vzal si jen potřebné věci. Zamkl skříňku a lekl se ruky, která ho objala kolem ramen.
,,Co blbneš vole?! Nevíš, jak jsem se lekl?!" zakřičel naštvaně Taehyung na svého kamaráda Seungmina.
,,Taky tě rád vidím, pako. Příjde mi, že se začínáš chovat, jako nějaká slečinka, když se dokonce lekneš i svého kamaráda." začal se mu vysmívat Seungmin. Taehyung na to ani nic neřekl. Byl na to zvyklý a Seungminovo chování už ho začínalo pěkně štvát.
,,Tak pojď, jdeme do třídy, než se sem zas nažene Lisa s tou její partou." řekl Seungmin a tak se s ním Taehyung vydal do třídy. Lisa a její parta se o ně až moc zajímaly. A zvláště o Taehyunga. Věděl moc dobře, kolik kluků sbalila byť jen Lisa. Ten seznam za ty čtyři roky byl vážně obsáhlý.
Došli do třídy a posadili se do poslední lavice u dveří. Vytáhli si všechny potřebné věci z tašky a dali si je na lavici.
,,Dneska má prý přijít nějakej novej kluk." řekl Seungmin zničehonic.
,,Vážně? Takhle pozdě?" zeptal se Taehyung překvapeně.
,,Jo." řekl Seungmin jen a hned na to zazvonilo. Do třídy za několik krátkých minut vstoupila učitelka s nějakým chlapcem.
Černá mikina, tmavě modré rifle. Bledá tvář, menší kruhy pod velkýma, hnědýma očima, které svou barvou lehce připomínaly hořkou čokoládu. Rty měl od pohledu suché a popraskané, ale i tak se Taehyungovi zalíbil.
To ale nevěděl, jak moc mu ten chlapec zkazí život...
___
Ahuj!
Hm... Kdopak asi bude ten kluk? A jakpak asi našemu Taehyungiemu zkazil život, hmm? Dobré to otázky, že?
Doufám, že se vám kapitola líbila, já vím, že to je o ničem, ale počkejte si. Musím to přeci co nejvíce natahovat, aby byla tahle knížka dlouhá, no ne?
Mějte jinak krásný den, já sprintuju na oslavu, ahuj!
And I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...