,,Jungkooku?" uslyšel najednou Jungkook ten hluboký hlas. Stále byl na záchodech a uklidňoval se. No moc mu to nešlo. A teď tam navív přišel Taehyung. Ten, kterého chtěl tak strašně moc potrestat.
,,Jsi v pohodě?" zeptal se Taehyung a položil mu ruku na rameno. Jungkook se na něj ani nepodíval. Měl ztmavlé oči ze vzteku a nechtěl se tak brzy prozradit.
,,J-jo." řekl Jungkook a rychle odešel ze záchodů. Hned šel za jejich třídní, aby jí řekl, že mu je špatně.
Tak snad to výjde. řekl si Jungkook v hlavě. Doufal v to, jinak by ji mohl také zabít. Což by bylo naprosto zbytečné.
Zaklepal a z kabinetu se ozvalo 'Dále'. Polkl a pomalu vešel.
,,D-dobrý den." řekl a ani se na ni nepodíval. Hodně by tím riskoval.
,,Dobrý den, Jungkooku. Co potřebuješ?" zeptala se mile.
,,J-já.. Je mi špatně." řekl Jungkook. Ach, jak ubohá výmluva.
,,Vážně? A jak ti je špatně?" zeptala se starostlivě.
,,No.. Bolí mě břicho a chce se mi zvracet." vymyslel si Jungkook.
,,A už jsi zvracel?" zeptala se a Jungkook jen záporně zakroutil hlavou.
,,Dobře, tak tě asi pošlu domů. Vem si věci a můžeš jít." řekla a Jungkook si v duchu oddechl. Pak tedy šel do jejich třídy, vzal si věci a rychle běžel pryč, aby ho ještě někdo nezastavil.
Taehyung mezitím byl stále na záchodech. Všiml si menších prasklinek na tom umyvadle, o které se Jungkook opíral. Nikdy předtím tam nebyly. Taehyung se nad tím zamračil, ale radši to nechal být.
Pomalu se vydal do třídy. Hodně ho překvapilo, že Jungkook neseděl na svém místě. Dokonce ani věci tam neměl.
,,Nevíš, kde je Jungkook?" zeptal se Taehyung Kenty a posadil se vedle něj.
,,Šel asi domů." řekl Kenta a Taehyung vykulil oči.
,,Cože?! Proč?!" začal šílet. Že by za to mohl on?
,,Nevím." řekl Kenta a Taehyung si povzdechl. Taehyung vytáhl mobil a zavolal mu. Nic. Pak mu zkusil napsat. Taky nic. Povzdechl si. Co asi Jungkook dělá, že ho ignoruje?
To ale nevěděl, že někdy je něco lepší nevědět...
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...