Jungkook se konečně vrátil domů. Ihned si šel lehnout do své postele. Byl by dál s Taehyungem, ale řekl si, že si s ním užije ještě dost. Pro teď to vydrží. Lehl si a začal přemýšlet.
Najednou si vzpomněl na tu nádhernou vůni, která sálala z Taehyunga. Oči se mu najednou opět zbarvily do černa a on si povzdechl.
Šel se tedy projít, aby ukojil svůj hlad. Musel ale nejdřív najít nějakou oběť. Nejradši by šel za Taehyungem, ale toho teď potřebuje. Musí si ho nejdříve omotat kolem prstu.
Ostatním by bylo Taehyunga líto. Někoho bude mít rád a pak ho ten někdo zradí tím nejhorším způsobem. Ale Jungkookovi to bylo jedno. Taehyung byl jen jeho další oběť.
Najednou uviděl jednoho kluka. Poznal, že je to jeden z té party, která zmlátila Taehyunga. Olízl si rty a rozešel se jeho směrem.
,,A helemese, kohopak to tu máme?" řekl ten kluk, když se podíval na Jungkooka. Zadíval se mu do očí. A v tu chvíli se zarazil. Jungkookovy oči byly sytě černé, žádné bělmo, nic. Celé oči černé.
,,Copak? Bojíš se?" zasmál se Jungkook a tím ukázal jeho dva velmi špičaté zuby.
,,P-pane-bože." řekl ten kluk a rozeběhl se pryč od něj. Za sebou uslyšel jen smích. Zabočil na náhodnou stranu a zarazilo ho to, že to byla jen slepá ulička. Začal zhluboka dýchat a jeho tep se zvýšil, když na krku ucítil něčí dech.
,,Mhmm. Mám hlad a tvá krev nádherně voní." zašeptal mu Jungkook do ucha.
,,Slyším tvoje rychle a hlasitě bušící srdce. Tvá krev bude mnohem chutnější, když se tak bojíš." šeptal Jungkook dál.
,,P-prosí-m, n-nech m-m-mě b-být." řekl ten kluk. Vzlykal, takže brečel.
,,Aww, jak roztomilé. Pláčeš strachem. Hmm... Už abys to měl za sebou, že?" zašeptal Jungkook.
,,P-p-proč j-á?" zeptal se ten kluk.
,,Mám hlad. Hodně velký. Jsi první, koho jsem potkal. Navíc jsi mě chtěl šikanovat. Máš štěstí, že jsi nezačal, jinak bych si s tebou vyhrál, jako si vyhraju s těmi ostatními." zasmál se Jungkook a olízl mu krk.
,,Rád jsem tě poznal." řekl Jungkook a zakousl se hluboko do jeho krku. Chlapec zakřičel, ale dál už ze sebe radši nic nevydal, jelikož Jungkook začal jeho krev sát rychleji.
Najednou se mu začala podlamovat kolena a on tak spadl. Zbytek krve se mu valila z krku. Jungkook se k němu sehl a začal to místo olizovat a ještě jednou se tam zakousl.
Když byl už sytý, odtáhl se od něj a olízl si rty. Oči se mu zbarvily zase do hnědé barvy a usmál se. Jeho zuby byly pořád vidět, nešly skrýt.
,,Moc dobrá krev. Taehyungova by byla lepší, ale tvoje byla taky dobrá." promluvil k tomu klukovi, který nehybně ležel na zemi. Pohladil ho po vlasech.
,,Ani mi tě není líto." usmál se a odešel. Věděl, že na to nikdo nepříjde. Nikdy nikdo nepříjde na to, že to byl on. Je totiž až moc chytrý na to, aby na místě činu zanechal nějaké důkazy. Maximálně jen otisk zubů na krku toho kluka. Ale nikdo by nepoznal, že tak tichý a stydlivý kluk by byl upír.
I když se nasytil krve toho kluka, stále měl chuť na tu Taehyungovu...
___
A je tu první upíří scénka! Kdo by řekl, že tak tichý a stydlivý Kookie bude upír, že?
Je mi z toho trošku špatně xd. Skvělý no, že mě něco takového vůbec napadlo. Ale nevadí.
And I purple yall!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...