17.kapitola

853 56 2
                                    

Byl konečně konec toho nudného týdne. Bylo tu pondělí a Taehyung měl jít do školy. Co si budem. Nechtělo se mu tam. Ale těšil se na Jungkooka.

Za ten týden, co ho Jungkook denodenně navštěvoval, se s ním sblížil. Tedy.. Takhle to alespoň cítil Taehyung.

Jungkook si uvědomoval, že mu Taehyung více a více propadá. Bylo to dobře pro Jungkooka, ale špatně pro Taehyunga.

Taehyung došel do třídy. Ihned ho zarazilo to, že na jeho místě nesedí Seungmin, ale Kenta.

,,Ehm.. Co tady děláš?" zeptal se Taehyung.

,,J-já.. Vyhnali mě z místa." poukázal nenápadně na Wooseokovu skupinu. Taehyung přikývl a sedl si vedle něj. Najednou ho napadlo, že by si mohl sednout za Jungkookem.

Vzal si věci a chtěl jít za ním, jenže Kenta ho zastavil.

,,Prosím, buď tady se mnou. Nikoho nemám." řekl Kenta. Nekamarádil se náhodou se Soobinem?

,,Ne, kamarádíš se se Soobinem, tak si běž za ním." odsekl Taehyung a chtěl znovu jít, jenže Kenta si stoupl a chytil ho za zápěstí.

,,Prosím. On se na mě vykašlal. Stejně tak, jako Seungmin na tebe. Prosím." řekl Kenta. Taehyung se zamyslel. Je pravda, že s Jungkookem může trávit odpoledne a přestávky a s Kentem (nevím, jak se to skloňuje) bude jenom sedět. Taehyung si povzdechl.

,,Tak jo." řekl a sedl si vedle něj.

Jungkook to celé pozoroval. Nemohl uvěřit, že se ten kluk dotkl jeho babyboye. Který chtěl jít očividně za ním! Jungkook se naštval, když si Taehyung sedl vedle toho kluka.

Taehyung se s ním začal o něčem bavit a Jungkook začal nepopsatelně žárlit.

Kdybych chtěl, potrestal bych tě a týden bys nemohl chodit. pomyslel si Jungkook směrem k Taehyungovi.

Nejdřív ho ale musí vyděsit, aby byla jeho krev lahodnější...

___

Ahuj!

Dneska trošku kratší kapitola a zároveň první time skip (teda alespoň myslím).

Dneska mě napadla další knížka.. Už asi desátá. Tak jsem se rozhodla, že ju budu psát zároveň s touhle. Budu se snažit vydávat u obou knížek kapitoly každý den, při nejhorším to budu střídat. Snad se mi to teda nebude plést xd.

And I purple yall!

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat