Taehyung došel do školy a u skříněk na něj opět čekal Kenta.
,,Ahoj. Nějakej zničenej, ne?" zasmál se mu Kenta. Taehyung totiž radši běžel, kdyby ho náhodou ta 'věc', co ho obtěžuje, neodchytla.
,,Ahoj. Díky za pochvalu." řekl ironicky Taehyung. Po nachystání učebnic se vydali do třídy. Normálně si povídali, dokud Taehyung neuslyšel nějaký křik.
,,Já nebudu žrát takovýhle hnusy!" ozvalo se z jedné uličky.
,,Běž do třídy, já si jen něco vyřídím." řekl Taehyung Kentovi. Ten nechápavě přikývl a šel do dalšího patra, kde měli třídu.
Taehyung se mezitím pomalu dostal k rohu té uličky. Lehce tam nakoukl a ihned ho zabolelo i naštvalo to, co uviděl. Wooseok a jeho parta tam křičeli na brečícího Jungkooka.
,,J-já-.." ,,Drž hubu, když mluvím!" dal mu Wooseok facku.
,,Zítra nám doneseš něco z Mekáče, jasný?" chytil ho Wooseok za límec trička.
,,Jasný?!" řekl hlasitěji. To už do toho Taehyung musel zakročit.
,,Ne." přišel k nim Taehyung. Wooseoka od Jungkooka odstrčil. Jungkook málem spadl na zem, ale Taehyung ho podepřel.
,,Tebe se nikdo na nic neptal, Taehyungu. Mluvíme s touhle buznou." řekl Seungmin. Taehyung nechal Jungkooka Jungkookem a šel k němu blíž.
,,Jak žes mu to řekl?" řekl Taehyung. Seungmin se uchechtl.
,,Slyšel jsi." řekl a toho už měl Taehyung dost a dal mu pěstí, až se z toho Seungmin skácel k zemi.
Najednou ho někdo chytil za kapuci mikiny. Silně jí škubl, až Taehyung neudržel rovnováhu a spadl na zem. Hned mu dali několikrát pěstí.
Jungkook tam jenom seděl a hrál bezmocného, domláceného kluka. I když by mohl Taehyungovi pomoci, ale na to ještě nebyl ten správný čas.
Nakonec tam Taehyunga s Jungkookem nechali a utekli do třídy, protože zazvonilo na hodinu. Taehyung se zvedl a došel pomalu k Jungkookovi.
,,Pojď, půjdeme na ošetřovnu." řekl Taehyung. Jungkook přikývl a s jeho pomocí se zvedl a spolu došli na ošetřovnu.
Tam je oba ošetřili a pak se tedy vydali do třídy, kde už dávno probíhala hodina. Učitelka se na ně podívala.
,,Kde jste tak dlouho byli?" zeptala se a Taehyung už jí chtěl něco říct, jenže to nestihl.
,,Šukali na záchodech!" ozval se Soobin a celá třída se pochopitelně začala smát. Tedy kromě Taehyunga, Jungkooka, Kenty a učitelky.
,,Klid třído!" řekla učitelka. Taehyung k ní přišel a podal jí potvrzení o tom, že byli na ošetřovně.
,,Dobře. Posaďte se, hodina pokračuje." řekla a tak si Taehyung šel sednout za Kentou. Neradši by seděl s Jungkookem, ale s Kentou je to taky dobrý.
Jenže to je ale velká chyba...
___
Omlouvám se, že včera nevyšla kapitola, ale byla jsem unavená a pak jsem ještě dostala infarkt z Your eyes tell.
Jsem až překvapená z toho, že to napsal Jungkook. Já... Jsem na něj hodně pyšná.
Mimochodem se blížíme k tisícu přečtení! Jsem tak ráda, že tohle někdo čte a budu se snažit být aktivnější, ale nevím, jestli se mi to povede.
ČTEŠ
My vampire
Fantastik,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...