20.kapitola

892 59 4
                                    

Seděla na posteli a čekala. Najednou jí někdo zavázal šátkem pusu a oči. Rychle ji připoutal k posteli ruce i nohy.

,,Neboj se, to jsem já." řekl Jungkook. Sundal jí šátek z očí. Ona se zklidnila z toho, že je to on. Ale ihned, jak se mu podívala do očí, tak chtěla zaječet.

,,Bojíš se?" zasmál se Jungkook a tím ukázal své špičaté zuby.

,,Jak roztomilé." zasmál se Jungkook.

,,Víš... Mám hlad. Hodně velký." olízl si Jungkook rty.

,,Tvoje krev voní, ale ne, jako ta, kterou má můj babyboy." řekl a povzdechl si.

,,Ale to je jedno, teď mu ji nemůžu vypít." řekl Jungkook.

,,Víš, co mám na svých obětích nejraději? Můžu jim říct všechno o svých plánech a oni mě pak nemůžou v ničem zastavit." řekl.

,,Máš štěstí, protože s tvými kamarádkami si vyhraju víc. A zvlášť s Lisou." řekl a lehce se zamračil, když řekl jméno té hnusné děvky.

,,Sundám ti na chvíli šátek z pusy, hlavně nekřič, jinak tě to bude bolet víc." řekl Jungkook a sundal jí šátek.

,,Proč zrovna já?!" vyjekla Chaeyoung.

,,Protože jsi sem přišla. Zrovna, když jsem se díval na něco moc krásného. A navíc jsem dlouho nic nejedl." řekl Jungkook.

,,Proč si prostě nekoupíš nějaký krvavý maso v obchodě? Nebo proč si krev neskladuješ?" zeptala se Chaeyoung.

,,Víš, jak hnusná je skladovaná krev? Nejlepší je teplá a když je v ní cítit i ten strach a utrpení oběti. A co se týče toho krvavého masa. Zvířecí krev je kyselá, vůbec mi nechutná. To lidská krev je sladká, u nějakých jedinců i návyková a voňavá. Což je právě případ krve mého babyboye." vysvětlil jí Jungkook.

,,Tak proč si nejdeš za ním?" zeptala se.

,,Nic o mně neví, chci si ho nejdřív omotat kolem prstu, pak jeho krev bude lahodnější, když v ní bude cítit ta bolest a zklamání." řekl Jungkook.

,,A kdo je ten tvůj babyboy?" zeptala se.

,,To nepotřebuješ vědět." řekl a zase jí zavázal pusu.

,,Mohl bych tě využít k vyřešení mého menšího problému." odmlčel se a podíval se ke své viditelné bouličce v kalhotech.

,,Ale radši si vyhoním nad babyboyem, než abych ti ho narval do tý tvý hnusný pusy. Určitě by to totiž nebylo poprvé, co bys někomu kouřila." řekl Jungkook.

,,No... Takže nebudeme otálet. Doufám, že sis užila s hodně klukama, ale mě jen tak nezískáš. To já spíš získám tebe. Tvou krev." řekl a prudce se zakousl do jejího krku. Ona zakřičela, ale šátek její křik utlumil.

Jungkook začal sát její krev. Byla sladká, ale byla stejná, jako krev každé jeho oběti ženského pohlaví.

Začal sát její krev rychleji. Měl takový hlad. Nakonec, když už byl nasycený, zneviditelnil se, přehodil si ji přes rameno a donesl ji k ní domů. Tam ji položil na postel. Napsal jejím kamarádkám, aby k ní přišly. Jen aby se pak vyděsily.

Ukradl jí nějaké peníze, aby měl na tu svačinu pro Wooseoka a pak tam ještě umístil takovou bombu, ve které byl šedý kouř. Bomba by po zmáčknutí jednoho tlačítka, které umístil na zem tak, aby nebylo vidět, měla bouchnout a kouř by se měl dostat ven.

Kouř by vám měl po vdechnutí vymazat paměť. Jen na celý den, možná i na ten předešlý.

A to jen proto, aby ho pak nepodezřívali z vraždy a on se pak mohl konečně dostat k babyboyovi...

___

Kdybyste chtěli vědět, proč takhle kapitola vyšla tak brzy, tak je to proto, že jsem tuhle část měla v předešlé kapitole, ale to by byla moc dlouhá kapitola, tak jsem to takhle rozpůlila.

Doufám, že se vám tahle upíří scénka líbila! Příští už by měla být více drastická. No tak snad se těšíte xd.

And I purple yall!

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat