,,Dostanu už tu odměnu?" zeptal se nedočkavě Jungkook, když dorazili do svého hotelového pokoje.
,,Nejdřív se jdeme umýt. A já jdu první." řekl Taehyung a běžel si pro ručník. Když už šel se vším do koupelny, Jungkook se postavil před dveře a roztomile se zamračil.
,,Proč nepůjdeme spolu?" zeptal se Jungkook. Teď Taehyungovi přišel jako malé roztomilé dítě.
,,Protože spolu chodíme pořád a já si chci alespoň pro jednou užít sprchu sám." řekl Taehyung. Jungkook vyšpulil spodní ret.
,,Takže.. Tebe naše společné sprchy nebaví?" zeptal se smutně Jungkook.
,,Baví, ale pro jednou půjdeme každý zvlášť, ano?" řekl Taehyung. Jungkook jen zamručel něco jako 'hmm' a od dveří odstoupil. Když už chtěl Taehyung vejít, ještě ho objal zezadu kolem pasu.
,,Nebo se jenom bojíš, abych ti nedal i jiný dárek?" řekl Jungkook s úsměvem. Taehyung ho lehce odstrčil a zamračil se na něj.
,,Perverzáku." řekl Taehyung a konečně vešel do koupelny, kde se pro jistotu i zamkl. Věděl, že Jungkook by mu tam mohl klidně vejít.
***
Taehyung zanedlouho přišel z koupelny.
,,Teď můžeš jít ty." usmál se na Jungkooka. Ten ihned s připravenými věcmi vstoupil bez řečí do koupelny. Taehyung nad tím jen zakroutil hlavou a odložil si svoje věci.
Když uslyšel sprchu, skrčil se k posteli. Natáhl ruku pod ní a vytáhl svůj batoh. Měl v něm menší překvapení pro Jungkooka.
Byl to ten tygří obleček, co mu dřív koupil. Taehyung si ho rozhodl obléct a překvapit tak Jungkooka.
Když už byl obléklý, lehl si do postele, přikryl se dekou až po krk a předstíral, že spí. Uslyšel, jak se otevřely dveře od koupelny a ihned uslyšel lehké uchechtnutí.
Jungkook k němu šel a v domění, že Taehyung spí, ho políbil na čelo. Pohladil ho po vlasech a šel ke skříni, ve které si prohlížel oblečení, které by si mohl vzít další den, čímž stál k Taehyungovi zády.
Taehyung toho využil. Vzal z pod polštáře tygří ouška, která si tam ukryl, aby Jungkook nic nepoznal a nasadil si je.
Pak pomalu a potichu šel k Jungkookovi, kterého objal kolem pasu. Jungkook se lekl, až nadskočil.
,,Tae! Já se tak lekl." okřikl ho Jungkook. Vymanil se z jeho sevření a otočil se na něj. Chtěl mu něco říct, ale pozastavil se nad tím, co měl Taehyung na sobě.
,,Překvapení." usmál se Taehyung, namáčkl se na něj a spojil si ruce za jeho krkem. Jungkook se na něj usmál a naklonil se k němu blíž.
,,Proto jsi nechtěl, aby jsme měli společnou sprchu?" zeptal se Jungkook. Taehyung přikývl.
,,Tak to máš dobrý důvod."
___
😏😏😏
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...