{Time skip- o týden později}
,,Jungkookie, ale mě se nikam nechce." vymlouval se Taehyung, když mu Jungkook řekl, že by se s ním chtěl projít. Jungkook se na něj roztomile zamračil.
,,Ale Tae. Prosím!" řekl Jungkook. Taehyung si povzdechl.
,,Prosím! Prosím! Prosí-.!" ,,Fajn, fajn, už jdu." řekl Taehyung a zvedl se z gauče. Jungkook se s vítězným úsměvem vydal za ním do předsíně, kde se Taehyung už obouval.
,,Vem si ještě mikinu, je tam zima." hodil po něm Jungkook mikinu.
,,Nechápu, proč musíme zrovna večer chodit ven." začal si stěžovat Taehyung. Jungkook se nad tím jen usmál a taky si oblékl mikinu.
***
Procházeli se po klidných temných tichých ulicích, držící se za ruce. Nikdo kolem nebyl, což si Jungkook přesně přál.
,,Kookie?" oslovil ho najednou Taehyung. Jungkook se na něj podíval.
,,Chtěl jsi někdy děti?" zeptal se Taehyung na otázku, která Jungkooka zaskočila.
,,No... Ani ne. Ty jo?" zeptal se Jungkook. Taehyung sklesle přikývl.
,,Nemohli... Nemohli bychom si někdy nějaké adoptovat?" zeptal se ho Taehyung. Jungkook se zamyslel.
,,Někdy ano, ale teď si myslím, že je moc brzy. Přeci jen bychom si nejdřív měli najít práci, která by nás všechny mohla uživit a pak až bych uvažoval o dítěti." řekl Jungkook. Taehyung přikývl.
,,Asi máš pravdu." řekl Taehyung.
Pak už mezi nimi nastalo ticho. Nepotřebovali mluvit, užívali si ticha kolem.
,,Hele, tam, vidíš to?!" ukázal najednou Jungkook před sebe. Taehyung se lekl a podíval se tam. Nikde nic.
,,Jungkooku, c-.." Taehyung to nestihl doříct, protože když se otočil na Jungkooka, hodně ho překvapilo to, že klečel před ním, na jednom koleni, s fialovou krabičkou a prstenem v ní, v ruce.
,,Taehyungie, vez-..?" ,,Jo!" skočil mu Taehyung do řeči. Jungkook se usmál a nasadil mu prsten. S roztomilým zamračením se zvedl.
,,Chtěl jsem být romantický." řekl Jungkook uraženě. Taehyung se usmál a krátce ho políbil.
,,Nemusíš. Romantické to bylo dost." řekl Taehyung a zase Jungkooka políbil.
,,Kdy může být svatba?"
___
Omlouvám se, že vychází tak pozdě, ale zapomněla jsem xd.
Nicméně zítra kapitola výjde možná až večer, protože ji nemám předepsanou a nevím, jestli dopoledne bude čas. Beztak mě totiž ostatní budou do něčeho nutit a já nebudu mít čas. Ale konec výmluv!
Kdyžtak se omlouvám za chyby, ale už se mi chce strašně moc spát a blbě se mi čte, tak snad to není tak zlý xd.
Jinak vám přeji dobrou noc a sladké sny a pro ty, kteří už teď, když to vydávám, spinkají, tak dobré ráno a hezký den!
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...