22.kapitola

869 58 1
                                    

Taehyung přišel do školy a překvapilo ho, že u jeho skříňky čeká Kenta. Pomalu k němu šel.

,,Ahoj." usmál se na něj Kenta.

,,Ahoj." řekl Taehyung a po vzetí věcí ze skříňky se i s Kentou přesunul do třídy. Posadili se na svá místa a jelikož asi za minutu mělo zvonit, tak by nestihl dojít za Jungkookem a pozdravit ho.

Proto se jen otočil jeho směrem. Jungkook na něj zíral. Taehyung mu s úsměvem zamával a Jungkook lehce zamával nazpět. Vzápětí se ozval zvonek.

Do třídy vstoupila učitelka s ředitelkou.

To bude zase. pomyslel si Jungkook a pohodlněji se opřel do židle.

,,Ticho žáci! Paní ředitelka vám chce něco říct." řekla učitelka a všichni rázem utichli.

,,Milý žáci. Opět vám musím zdělit smutnou novinu. Včera jsem se dozvěděla, že slečna Park Chaeyoung byla nalezena mrtvá." řekla ředitelka a všichni si začali mezi sebou něco šuškat.

,,Opět vám nesmím nic o její smrti říci, takže se ani neptejte." řekla. Pak odešla. Hodina byla jako vždy nudná. Všichni se bavili o Chaeyoung a její smrti.

A proto Jungkook využil situace. Když si ho nikdo nevšímal, zneviditelnil se a šel k Taehyungovi. Stoupnul si za něj. Z kapsy vytáhl ovladač, na kterém zmáčkl červené tlačítko.

Po celé škole najednou vybouchlo snad dvacet bomb s šedým dýmem. A to i ve třídě, kde se nacházeli. Jungkook hned Taehyungovi zacpal pusu i nos svou rukou. A Taehyung se začal pochopitelně ošívat.

,,Shh... Nevrť se. Chráním tě před tím kouřem." zašeptal mu do ucha. Taehyung se přestal ošívat. Hodně ho ale znepokojilo, že ruku, která mu zakrývala ústa a nos, neviděl.

,,Rychle, otevřete okna!" zakřičela učitelka. Bylo však pozdě. Všichni onen dým vdechli, tudíž zapomněli, že Jungkook měl jít s Chaeyoung na rande. Dokonce i určitě zapomněli, že Chaeyoung umřela.

Dým zanedlouho byl ze třídy úplně pryč. Jungkook se teleportoval na své místo a když měl jistotu, že ho nikdo nevidí, zviditelnil se.

A tak měl na sto procent zajištěno, že nebude podezřelý číslo jedna...

___

Už mi docházejí nápady :((

Asi už se u Taeho začne něco pořádného dít. Potřebuju to natáhnout alespoň na třicátou kapitolu, tam už se totiž něco stane ;))

A výjimečně nemyslím vraždu, ani odstartování pravidelné dávky smutů-

Ups, spoiler.

No a když jsme u těch spoilerů... Vím, že se ptám pozdě, ale co říkáte na Taeho spoiler?

Můj názor je takový, že...

TO BUDU POSLOUCHAT 24/7, VE ŠKOLE TO PUSTÍM DO ROZHLASU A BUDE TO MOJE NEJPŘEHRÁVANĚJŠÍ SKLADBA V MOBILU A TAK PŘEKONÁ STILL WITH YOU! (Jo a nemyslím ten spoiler, ale song. Mám na 100% jistý, že se mi to bude líbit xd).

Ok, vypínám capslock (ano, furt nevím, jak se to píše). Už tady nebudu plácat nějaké nesmysly, stejně to nikoho nezajímá.

I purple yall, po dlouhé době xd.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat