Taehyung pomalu otevřel oči. Zívl si a posadil se. A v tu chvíli vykulil oči. Všude uklizeno, žádné odpadky, oblečení nebo neumyté nádobí. Nic. Že by ho snad navštívila nějaká dobrá víla a uklidila mu tam? Nebo to byl snad-..
,,Ne." řekl si Taehyung a šel dolů. Najednou uslyšel ránu v kuchyni. Rychle zrychlil, jelikož si myslel, že tam bude Jungkook a že se mu třeba něco stalo.
Když ale přišel do kuchyně, nikde nikdo. Jen na zemi uviděl rozbitou skleničku.
,,Haló? Je tady někdo?" řekl vystrašeně, ale snažil se i přesto znít, že se nebojí.
Nic. Ticho. Najednou ale ucítil, jak mu někdo dýchá na krk. Ihned se otočil. Opět nikde nikdo.
,,Vím, že tady jsi, tak vylez!" řekl se slzami strachu v očích. Najednou se pomalu začaly otevírat dveře do kuchyně. Taehyung se začal klepat, bál se, aby mu ten někdo něco neudělal.
Za dveřmi byl ale Jungkook. Taehyung se k němu ihned rychle rozeběhl a skočil mu do náruče.
,,Tae! Co blbneš?" řekl Jungkook.
,,Bál jsem se. Rozbila se sklenička a.. A pak jsem měl pocit, jakoby mi někdo dýchal na krk. Jsem tak rád, že jsi tady." řekl Taehyung a více se k němu natiskl.
Jungkook tak mohl cítit tu omamnou vůni strašně moc. Měl totiž strašně blízko Taeho krk. Stačilo by se neovládnout a všechno by bylo v prdeli. Ale Jungkook se držel. Nechtěl Taehyunga tak brzy ztratit, nejdříve ho musí postrašit.
,,Udělal jsem ti večeři, pojď, najíš se." řekl Jungkook a Taehyung se od něj odtáhl a s úsměvem přikývl. Šel si sednout ke stolu. Jungkook mu tam donesl nějaké jídlo a sedl si naproti němu. Jídlo však neměl.
,,Ty nebudeš jíst?" zeptal se Taehyung a Jungkook jen zakroutil hlavou.
Jednou si dám tebe. pomyslel si Jungkook, ale neřekl to.
,,Už jsem jedl." řekl Jungkook a Taehyung se s přikývnutím pustil do jídla. Jungkook ho neustále pozoroval. Nemohl z něj spustit oči.
,,Tak já už půjdu." řekl Jungkook. Taehyung přikývl a zamával mu, jelikož měl zrovna plnou pusu. Jungkook odešel a tak byl Taehyung doma konečně sám.
Nebo ne?
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...