45.kapitola

980 64 24
                                    

Byl další den. Vánoce. Taehyunga probudil jeho mobil. Unaveně otevřel oči a s přísahou, že toho, co ho probudil, zabije, zapnul mobil. Zjistil, že tam má upozornění ze školního facebooku.

Otevřel ho a ihned málem dostal infarkt.

Milí žáci. S lítostí vám oznamujeme, že váš spolužák, Takada Kenta, již není mezi námi. Kdo by chtěl jít na pohřeb, je po zimních prázdninách, 2.1. v 2:00Pm. Rodina uvítá všechny jeho přátele. Přeji pěkné vánoční svátky, ředitelka Kim.

Taehyungovi se do očí nahrnuly slzy. Proč zrovna Kenta?! Šel do koupelny, kde si stoupl k zrcadlu. Opřel se o umyvadlo a rozbrečel se.

Najednou se kolem jeho pasu omotaly něčí silné paže. Pocítil vztek. Beztak za to může ten, co za ním furt leze a píše mu dopisy o tom, jak ho zbavil překážejících lidí.

,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung.

,,Koho?" zeptal se.

,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung a odstrčil ho od sebe.

,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." řekl.

,,A proč jsi teda nezabil Jungkooka?! Myslím, že to nebude kvůli tomu, že jsem ti to zakázal!" křičel na něj Taehyung.

,,Víš, proč jsem ho nezabil?!" zvýšil hlas.

,,Proč?" zeptal se Taehyung.

,,Pro tohle." zašeptal mu do ucha a v té chvíli se zviditelnil. Taehyung se lekl. Stál před ním Jungkook. Kluk, kterého tak moc miloval. Jak se tam vzal? To je vážně on? Ten, který zabíjí lidi kolem něj?

,,J-jungkooku?" zakoktal se Taehyung. Jungkook se usmál a tak byly vidět jeho špičáky.

,,Však jsem ti už říkal, ať mě oslovuješ daddy." řekl Jungkook. Taehyung od něj chtěl pár kroků odstoupit, jenže ho zastavilo umyvadlo. Jungkook se na něj natiskl.

,,T-to... Jsi byl celou dobu t-ty?" zeptal se Taehyung. Jungkook se znovu usmál a jednu ruku dal na jeho bok.

,,Jo." řekl, jakoby to nic nebylo. Taehyung se začal třást.

,,A-a... To ty jsi zabil t-ty všechny pohřešovaný a m-mrtvý?" zeptal se Taehyung. Doufal, že se jenom zmýlil.

,,No... Některý pohřešovaný si stále skladuju na nejhorší časy, ale tu většinu, včetně těch mrtvých jsem zabil." řekl Jungkook a Taehyung se začal ještě víc třást a chtěl se z jeho dotyku vymanit. Jenže Jungkook měl až moc velkou sílu.

,,P-proč?" zeptal se Taehyung. Jungkook se nad jeho otázkou uchechtl.

,,Protože mi překáželi." řekl Jungkook a začal ho hladit po boku.

,,A... A mě taky zabiješ?" zeptal se ho Taehyung.

,,Teď ne." řekl Jungkook a sklonil se k jeho krku. Nasál tu dokonalou vůni a měl se co udržet, aby se do jeho krku nezakousl a nevysál všechnu tu voňavou tekutinu, kterou Taehyung potřebuje k životu.

Přiblížil se k jeho uchu a "omylem" se svými jemnými rty otřel o jeho ušní lalůček.

,,Ale jednou k tomu možná dojde." řekl a skousl mu jeho ušní lalůček.

Taehyung se začal strachy klepat.

,,A-a kdy?" zeptal se Taehyung. Jungkook se zasmál.

,,Jak zvědavý." řekl Jungkook a podíval se Taehyungovi do očí. V tu chvíli u sebe byli strašně moc blízko. Taehyung mohl vidět Jungkookovy černé oči, ve kterých byl vidět jen a jen chtíč.

,,To nevím, ale jednoduše řečeno.." odmlčel se Jungkook a přiblížil se k němu ještě blíž, až se jejich rty o sebe málem otřely.

,,Až se nebudu moci krotit a nevysaju z tebe všechnu tvou sladkou krev."

___

Připraveni na sérii smutů? ;))

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat