77.kapitola

739 56 30
                                    

Taehyung ucítil nějakou vůni a pokusil se otevřít svá ztěžklá víčka, což se mu povedlo. Porozhlédl se kolem sebe a najednou si všiml Jungkooka sedícího u jeho postele s úsměvem na tváři.

,,Co.. Co se stalo?" zeptal se Taehyung a opatrně se posadil.

,,Když byl obřad hotový, tak jsi upadl do bezvědomí. Nic zvláštního." řekl Jungkook. Taehyung se na něj zamračil.

,,Jak jako nic zvláštního?" zeptal se Taehyung.

,,No... Je normální, že omdlíš. Tvoje tělo totiž potřebuje pobrat to, že jsi nesmrtelný a tím pádem potřebuješ spánek. Věděl jsem, že se to stane, proto jsem nic nedělal." vysvětlil mu Jungkook. Taehyung přikývl.

,,A co ostatní? Už odjeli?" zeptal se Taehyung.

,,Jo, asi půl hodiny potom, co jsi omdlel." řekl Jungkook.

,,A jak dlouho jsem spal?" zeptal se Taehyung.

,,Asi... Něco kolem čtyř hodin." odpověděl Jungkook. Taehyunga to zaskočilo.

,,Nepůjdeme se někam projít?" zeptal se Jungkook. Taehyung přikývl.

Oba se tedy obuli a jelikož bylo teplo, tak si nechali jenom trika. Oba vyšli z hotelu rovnou na pláž.

,,Kookie, co to tam je?" zeptal se Taehyung a poukázal na dřevěný přístřešek, pod kterým byla dvě dřevěná křesla, s kytarou na jednom z nich, stolek a kolem toho byly svíčky.

,,Překvapení pro tebe, Taehyungie." usmál se na něj Jungkook. Došli tam a posadili se do těch křesel. Jungkook si vzal kytaru. Začal hrát první akordy a Taehyung už se jen tehdy začal usmívat.

,,Neoneun nae same dasi tteun haesbich."

,,Eorin sijeol nae kkumdeurui jaerim."

,,Moreugessero i gamjeongi mwonji."

,,Hogsi yeogido kkum sogingeonji."

,,Kkumeun samagui pureun singiru."

,,Nae an gipeun gose apeuriori."

,,Sumi maghil deusi haengbokhaejyeo."

,,Jubyeoni jeomjeom deo tumyeonghaejyeo."

Taehyung se celou dobu usmíval a červenal. Byla to vážně hezká písnička, Taehyungovi se snad líbila nejvíc z těch, které mu Jungkook kdy složil a zazpíval.

,,Jeogi meolliseo badaga deullyeo."

,,Kkumeul geonneoseo supul neomeoro."

,,Seonmyeonghaejineun geugoseuro ga."

,,Take my hands now."

,,You are the couse of my euphoria."

,,Take my hands now."

,,When I'm with you I'm in utopia."

Jungkook dozpíval. Taehyung se na něj doširoka usmíval. Jungkook mu úsměv oplatil.

,,Moc děkuju." řekl Taehyung. Jungkook přikývl.

,,A dostanu nějakou odměnu?" zeptal se a naklonil se nad stůl. Taehyung se naklonil k němu, až se jejich nosy dotýkaly.

,,Až na pokoji." řekl Taehyung a odtáhl se od něj. Jungkook se na něj s nafouknutými tvářemi zamračil.

Pak se vydali do pokoje.

Jungkook se už těšil na tu odměnu...

___

😏😏😏

Jakápak to bude asi odměna hmmm?

😏😏😏

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat