3.kapitola

1K 69 4
                                    

,,Tak se nám prosím představ." pobídla ho učitelka, sedící za katedrou. Všichni utichli, aby onoho chlapce slyšeli.

,,J-jsem Jeon J-jungkook a m-mám os-osmnáct." vykoktal ze sebe roztomile onen chlapec. Byl velmi tichý, až se Taehyung divil, že ho v té poslední lavici uslyšel.

,,A jaké máš koníčky?" zeptala se ho třídní. Jungkook se zarazil. Nemohl říct pravdu, nedopadlo by to dobře. Rychle si začal vymýšlet a rychle si vzpomněl na své dětství. Mohl by říct koníčky, které měl tehdy.

,,R-rád kres-kreslím a.. A z-zpívám." řekl a do očí se mu nahrnuly slzy při vzpomínce na jeho nevinné a klidné dětství. Ihned rychle zamrkal, čímž slzy zahnal.

,,Dobře. Můžeš se posadit támhle k oknu, do té volné lavice." ukázala učitelka na poslední lavici u okna. Nikdo v ní neseděl a byla tam jediná, dvě volná místa.

Jungkook se tam pomalu rozešel. Slyšel šuškání kolem sebe a všemu rozuměl. Měl velmi dobrý sluch. Posadil se tedy do jeho nové lavice a začal se rozhlížet po třídě.

Už po vstupu do ní ucítil příjemnou vůni a když uviděl nějakého chlapce, který se na něj díval a po jejich očním kontaktu usmál, ihned znal její zdroj.

Taehyung ho hypnotizoval pohledem. Přišel mu velmi krásný, ale i něčím jiný. Nevypadal, že by byl jako ostatní kluci ze školy.

Zanedlouho zazvonilo a nudné hodiny korejštiny byl konec. Učitelka odešla ze třídy a tak v ní neměli žádný dozor. Kluci se všichni seskupili k jedné lavici, jenom Seungmin, Taehyung a Jungkook seděli na svých místech. Holky zajisté šly balit nějaké kluky, kteří se jim líbí a tak všechny běžely na chodbu.

Taehyung už chtěl vstát a jít k lavici Jungkooka, chtěl se s ním seznámit, už jen na pohled mu přišel velmi sympatický, ale zastavil ho pronikavý, dívčí hlas, u kterého ihned věděl, komu patří.

,,Ahoj Tae." řekla Lisa, která i se svou partou přišla k jejich lavici.

,,Ahoj Liso. Co potřebuješ?" zeptal se Taehyung. Snažil se znít alespoň trošku mile, avšak mu to moc nešlo.

,,Nic. Jen jsem se tě chtěla zeptat, jestli bys tento víkend nechtěl zajít na drink." zeptala se a Taehyung nenápadně obrátil oči v sloup. Moc věděl, jak by to dopadlo. Beztak by ho tam opila, což by se jí náramně hodilo.

,,Ne. Nemám čas." řekl Taehyung trochu nepříjemněji. No, trochu. Skoro to na ni vyštěkl, jako nějaký pes.

,,No dobře, dobře. Zase klid, jen jsem se tě na něco ptala, nemusíš být hned tak nepříjemný. Snad tedy někdy jindy." usmála se a odešla s tou její partou na chodbu.

Taehyung si povzdechl a prohrábl si vlasy. Seungmin se tomu jen lehce zasmál, poplácal Taehyunga po zádech a odešel na chodbu. Beztak si šel hledat nové kamarády.

Taehyung obrátil pohled na Jungkooka, který se na něj díval. Lehce se usmál a Jungkook odvrátil pohled. Taehyung se ještě více usmál a šel k němu.

To ale nevěděl, co je Jungkook zač a to, že to, co udělá, bude velká chyba...

___

Tak jsem se rozhodla, že dneska vydám ještě jednu kapitolu, jelikož se nudím xd. Je trošku delší, tak uvidíme, jak si budou vést ty další xd.

No a já vám přeji dobrou noc a pěkné sny o Taekook, nebo dobré ráno a hezký den.

And I purple yall!

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat