16.kapitola

886 61 0
                                    

,,A co je jinak novýho u tebe?" zeptal se Jungkook. Myslel si, že by mu Taehyung mohl něco říct o tom ránu.

,,Ale nic, jen... Se mi dneska děly takové... Poněkud divné věci." řekl Taehyung.

,,Jaké?" Jungkook musel dělat, že nic neví.

,,Ale radši žádné. Jinak by sis o mně myslel, že jsem blázen." řekl Taehyung.

,,Ale nemyslel. Ale jak chceš, nemusíš mi to říkat." Já to vím. domyslel si pak.

,,Děkuju. Vždycky, když jsem něco takhle načal, tak mě ostatní nutili, abych to dokončil. Moc děkuju, že nejsi stejný." řekl stydlivě Taehyung. Jungkook se nad tím celkem podivil.

,,No.. N-nemáš zač." řekl Jungkook.

Kdybys jen věděl, kdo doopravdy jsem. pomyslel si Jungkook.

,,Co se vůbec stalo mezi tebou a tvými rodiči?" zeptal se Jungkook.

,,No... V patnácti jsem zjistil, že jsem na kluky. Řekl jsem jim to a oni prostě odjeli a nechali mě tady." povzdechl si Taehyung.

,,A u tebe?" zeptal se Taehyung. Co teď jako má říct?

,Víš, už jsem se naučil zabíjet lidi, tak můžu bydlet sám?' Tohle asi ne.

,,No.. Odcestovali do Ameriky a nechali mě tady." vymyslel si rychle Jungkook.

,,Co kdybychom oslavili Vánoce spolu? Když naši rodiče nejsou s námi." zeptal se nervózně Taehyung.

,,Jistě." přikývl Jungkook. Rád by se usmál, ale tak by se prozradil.

,,Co teď budeme dělat?" zeptal se Taehyung.

Rád bych tě ojel a vypil tu tvou dokonale voňavou krev, ale ještě nesmím. pomyslel si Jungkook. Při vzpomínce na Taeho krev jeho oči lehce ztmalvly, ale ihned byly zase normální.

,,Nevím. Co chceš?" usmál se Jungkook.

,,No... Co kdybychom se podívali na nějaký film?" navrhl Taehyung a Jungkook přikývl. Taehyung vybral nějaký horor a pustil ho na notebooku.

***

Taehyung se během filmu k Jungkookovi natiskl. Jungkookovi to víceméně nevadilo. Jenom vůně Taeho krve ho dováděla k šílenství. Najednou v hororu byla krev. Hodně krve.

A Jungkookovy oči ztmavly a měl tak obrovskou chuť na Taeho krev, jejíž vůni cítil přímo pod nosem.

,,T-tae? Musím na záchod, chvíli počkej." řekl Jungkook a rychle se postavil.

,,Mám to teda stopnout?" zeptal se Taehyung.

,,Ne, dívej se dál." řekl Jungkook a rychle běžel do jeho koupelny. Sundal si oblečení a vlezl si do jeho sprchy. Pustil na sebe vroucí vodu. Vydechl. Tohle mu vždycky pomáhalo. Sice bude Taehyungovi divné, proč má mokré vlasy. Proto si radši dá kapuci, aby si toho nevšiml.

Rychle vylezl ze sprchy a utřel se prvním ručníkem, který uviděl pověšený u umyvadla. Rychle se utřel, oblékl a šel zpátky, s kapucí na hlavě, k Taehyungovi.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat