70.kapitola

836 68 14
                                    

Taehyung se otočil a uviděl, jak se na něj řítí jeho matka. Ihned ho objala. Taehyung byl překvapený a ještě více ho překvapilo, když před sebou uviděl svou rodinu.

,,Taehyungie, jsme na tebe tak pyšní!" řekla jeho matka nadšeně. Odtáhla se od něj. Taehyung pak šel blíže k Jungkookovi. Matčino nadšení opadlo a na obličeji se jí zjevil znechucený výraz.

,,A ty jsi jako kdo?" poukázala na Jungkooka. Jungkook se snažil odignorovat její výraz a chytil Taehyunga za ramena.

,,Jsem Jeon Jungkook. Přítel tady Taehyunga." řekl Jungkook s úsměvem.

,,Aha, tak přítel." změřila si je dva pohledem.

,,Jaktože jsi nám nic neřekl, Taehyungu?" zeptal se ho naštvaně jeho otec, který stál opodál s jeho sourozenci.

,,No... Nemám na vás kontakt a dopis vám taky poslat nemůžu, když nevím, jakou máte adresu tam někde v Americe." řekl naštvaně Taehyung.

,,Pojď, půjdeš s námi, nebudeš mít žádného kluka." řekla jeho matka a začala Taehyunga táhnout pryč od Jungkooka. Ten ale její ruku lehce odstrčil, aby jí samozřejmě neublížil a Taehyunga si přivinul k sobě.

,,Co si to dovoluješ?" zvýšila na Jungkooka hlas Taeho matka, i když jí vlastně nakonec nic neudělal.

,,Nic zvláštního. Jen chráním svého přítele, kterého miluju a se kterým jsem šťastný." řekl Jungkook. Taehyung se nad jeho slovy usmál.

,,To je mi úplně jedno! Taehyung půjde s námi a hotovo!" řekla.

,,Mami.. Pokud jsi mi přišla zkazit moji maturitu, tak můžeš jít, protože jsi to udělala." řekl Taehyung. Jungkook s ním už radši šel pryč od nich.

,,Jsi v pořádku?" zeptal se ho Jungkook. Taehyung se na něj pousmál a přikývl.

,,Co kdybychom zašli na zmrzlinu nebo do cukrárny, hm?" zeptal se Jungkook. Taehyung přikývl.

,,Jen se půjdu převléct." řekl Taehyung a šel se na nejbližší záchody převléknout do normálního oblečení.

Pak šli ke stánku se zmrzlinou.

,,Jakou si moje zlatíčko bude přát?" zeptal se Jungkook. Taehyung se nad tou přezdívkou zamračil a lehce ho bouchl do hrudi. I tak ho to potěšilo.

,,Meruňkovou." řekl Taehyung.

,,Dobře." řekl Jungkook. Koupil mu ji a podal mu ji.

,,Meruňková zmrzlina pro moje zlatíčko." podal mu ji s úsměvem. Taehyung nad tou přezdívkou obrátil oči v sloup a převzal si ji on něj.

,,Děkuji." řekl Taehyung.

Taehyung ale stále byl smutný z toho, co udělali jeho rodiče...

___

Nechápu, proč vždycky moje hlava vymyslí to, že rodiče jednoho z nich strašně přeháněj. Ale jsem moc líná to přepisovat xd.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat