61.kapitola

900 69 30
                                    

Taehyung ho začal opět líbat a vyhrnovat mu tričko. Jungkook byl překvapený. Co to do Taehyunga vjelo?

Taehyung se od něj odtáhl a sundal mu tričko. Opět si ho přitáhl do polibku a tentokrát začal rozepínat jeho poklopec.

,,Co to do tebe vjelo?" zeptal se Jungkook mezi jejich vášnivými polibky.

,,Tys mi dal dárek, tak já ti taky nějaký dám." řekl Taehyung. Slezl z linky, opřel se o ní a vyšpulil na něj zadeček. Jungkook si skousl ret.

,,Baby." povzdechl si Jungkook. Neváhal, sundal si kalhoty i boxerky a na jeden příraz do něj vnikl. Taehyung zasténal. Byl na to už zvyklý a žádnou bolest už necítil.

Jungkook do něj začal rychle přirážet. Taehyung začal zarývat své nehty do desky stolu.

,,Daddy aah. Rychleji." řekl Taehyung. Jungkook tedy s úsměvem přidal. Taehyung zaklonil hlavu a prohnul se v zádech. Jungkook neustále přirážel na jeho slastný bod.

,,Baby aah. Jak můžeš být pořád tak úzký hm?" řekl Jungkook.

,,To jenom-aah.. Pro tebe daddy-aah." řekl Taehyung. Jungkook se opět usmál a začal do něj přirážet ještě rychleji.

Jungkook najednou přestal. Tak Taehyung začal zadečkem přirážet oproti němu. Jungkook skousl ret a za nějakou chvíli do něj začal opět přirážet sám.

,,Daddy.. Aah." sténal Taehyung pořád dokola. Jungkook do něj přirážel rychleji a rychleji a Taehyung už dopředu věděl, že zase nebude moci chodit. Ale teď se o to nestaral.

Taehyung si začal kousat ret, aby nebyl tak moc slyšet, ale Jungkookovi se to nelíbilo.

,,Přestaň si ten ret kousat, jinak ti ho prokousnu já." pohrozil mu Jungkook. Taehyung si ho tedy radši kousat přestal a lokty se opřel o ten stůl, aby se do něj Jungkook dostal hlouběji.

Jungkook přesunul své ruce pod jeho obleček a začal mnout jeho bradavky.

,,Daddy... Já.. Mhmm.." snažit se mluvit Taehyung. Jungkook poznal, co chce říct.

,,Ještě ne, babyboy. Až ti řeknu." řekl Jungkook. Taehyung zakňučel.

,,Daddy.. Aah... Já to-aah už nevydržím." řekl Taehyung.

,,Ještě chvíli bae." řekl Jungkook. Taehyung myslel, že už to nevydrží. Jungkook stále přirážel na jeho slastný bod a on se z toho mohl zbláznit.

,,Teď." řekl Jungkook za chvíli slovo, které chtěl Taehyung tak moc slyšet. Oba se naráz udělali.

Jungkook z něj vystoupil a opřel se o linku vedle něj.

,,To byl ten nejlepší dárek, kterej jsem kdy dostal." řekl Jungkook. Taehyung zčervenal.

,,Pojď se najíst, donesl jsem ti jídlo." řekl Jungkook. Taehyung se tomu podivil.

,,Proč?" zeptal se Taehyung.

,,Nechci, abys mi předčasně umřel a navíc..." naklonil se k němu Jungkook.

,,Miluju tvoje bříško." řekl Jungkook. Taehyung zčervenal a šel si pro oblečení. Ještě se otočil na Jungkooka a vyplázl na něj jazyk. Jungkook se tomu zasmál.

Taehyung byl překvapený nad tím, jak se k němu Jungkook choval. Nečekal by, že může někdo takový být tak hodný.

Kéž by jen věděl, že je to jen ticho před bouří...

___

Uhuhuuu, už se nám blíží něco nepěkného ;))

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat