5.kapitola

980 70 5
                                    

,,Kde jsi byl?" zeptal se Taeho Seungmin, když si sedl vedle něj.

,,U Jungkooka? Kde jsi byl ty?" zeptal se pro změnu Taehyung.

,,U toho divnýho nováčka? Zrovna jsem se domlouval s ostatníma klukama, že bychom ho mohli trošku pozlobit, jako uvítání." řekl Seungmin a Taehyung na něj vykulil oči.

,,Jak jako pozlobit?! Nikdo mu nic dělat nebude." řekl rozrušeně Taehyung a v tu chvíli tam vstoupil učitel.

Všichni se museli postavit, na náznak pozdravu. Zanedlouho jim dovolil se posadit a začal vysvětlovat novou látku.

,,Ale neboj se. Jenom bychom po něm asi týden chtěli svačinu, třeba i jeho kapesný, nic vážnýho." řekl Seungmin a Taehyung se na něj podíval pohledem, kterým se ho ptal, jestli to myslí vážně.

,,Jenom? Nikdo mu nic neudělá." řekl Taehyung a Seungmin se na něj nechápavě podíval.

,,Proč? Však bude sranda, můžeš se přidat-.." ,,Ne. Já nikomu pomáhat nebudu, ty bys taky neměl. Nikdy jsi takový nebyl, nechápu, co se s tebou stalo. Jsi strašnej." skočil mu do řeči Taehyung a Seungmin se na něj naštvaně podíval.

,,Myslel jsem, že jsme kamarádi." řekl Seungmin a Taehyung se uchechtl.

,,To já taky. Jenže ty se začínáš chovat, jako ostatní blbci z téhle školy." řekl naštvaně Taehyung a Seungmin se na něj jen nevěřícně podíval a dál už se jen věnoval učiteli.

***

Byla přestávka a k lavici Taeho a Seungmina přišli nějací kluci.

,,Tak pojďte." řekl jeden z nich a zbylí dva chytili Taehyunga a Seungmina za ruce a začali je táhnout na chodbu.

,,Nechte mě, já nikam nejdu!" řekl naštvaně Taehyung a chtěl se vyvléknout z jejich sevření, ale nešlo mu to. Měli větší sílu.

Nakonec je dotáhli do jedné učebny, která se zrovna rekonstruovala. Zavřeli za sebou dveře a ihned pustili Taehyunga. Seungmina už za ruku nedrželi, jelikož ten už očividně do jejich gangu patřil.

,,Takže.. Budeš s námi šikanovat toho nováčka?" zeptal se jeden z nich a Taehyung se na ně nevěřícně podíval.

,,Vážně? To jste se za ty čtyři roky nepoučili? Já ho šikanovat nebudu! Ani vy ne! Nedovolím, aby mu někdo něco udělal!" začal křičet Taehyung a ostatní se mu jenom zasmáli.

,,Tak Taehyungie se nám zamiloval! Jak roztomilé." zasmál se Seungmin. Zrovna od něj by to Taehyung nejméně čekal.

,,No nevadí. Budeme šikanovat i tebe. A mnohem horším způsobem, než toho dementa." řekl jeden z nich a dal Taehyungovi pěstí.

Jenže to nevěděli, že udělali velkou chybu...

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat