Předsíň byla celkem uklizená. Taehyung si myslel, že tam bude nepořádek.
Oba se vyzuli a šli do obýváku, spojeného s kuchyní. To ji Jungkook k něčemu potřebuje?
,,Počkej tady, mám pro tebe dárek na přivítanou." řekl Jungkook a nechal Taehyunga v obýváku. Ten si zatím sedl na gauč.
Jungkook se zanedlouho vrátil. Posadil se vedle Taehyunga a podal mu taštičku.
,,Mám se bát?" zeptal se Taehyung. Jungkook se zasmál a pokrčil rameny. Taehyung nakoukl dovnitř. Zamračil se, když nepoznal, co to je. Vytáhl to a zarazil se.
Byly tam tygrované kalhotky s otvorem pro jeho dírku a s tygřím ocasem, velmi vyzývavý obleček, který měl též tygrovaný vzor, nadkolenky, opět s tygrovaným vzorem a čelenka s tygřími oušky. Taehyung se na Jungkooka nevěřícně podíval.
,,No co se díváš. Jdu vrátit motorku, tak udělej daddymu radost a obleč si to." řekl Jungkook a zmizel. Taehyung si to celé ještě jednou prohlédl. Povzdechl si.
Když si to neoblékne, čeká ho dozajista trest. Který ale nechce. S dalším povzdechnutím si to oblékl.
,,Ach bože, to je strašný." řekl Taehyung, když si to prohlídl. Posadil se na gauč a už jen čekal, kdy tam bude Jungkook. Jenže ten nikde. Většinou mu to tak dlouho netrvá.
Taehyung se o něj začal bát. Pravda, nenáviděl ho za to, co mu dělá. Ale i tak mu poslední dobou nepříjde tak špatný.
Taehyung vstal a vydal se porozhlédnout se alespoň po jeho kuchyni. Měl tam všechno. Lednici, která byla ovšem prázdná, všechny příbory, talíře, myčku, umyvadlo, prostě úplně všechno.
Taehyung se tomu divil. Však na co to všechno potřebuje, když nevaří?
,,Moc ti to sluší." ozval se za ním Jungkook. Neskutečně se lekl. Jungkook se zasmál.
,,Aah, babyboy. Dobře jsem to koupil." řekl Jungkook a přitáhl si Taehyunga za pas k sobě. Ihned ho začal líbat. Taehyung mu omotal ruce kolem krku a samozřejmě se do polibku taky zapojil.
Jungkook ho vysadil na linku. Odtáhl se od něj a usmál se.
,,Na stole jsme ještě nešukali."
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...