37.kapitola

879 62 8
                                    

Taehyung se znovu přesunul k jeho rtům a začal ho na ně znovu líbat. Jungkook jejich pozice zničehonic prohodil. Taehyunga to překvapilo.

Jungkook se od jeho rtů odtáhl a posadil se na jeho břicho. Pomalu si sundal tričko a Taehyung vzdychl při pohledu na jeho vypracované tělo. Nevěřil by, že někdo tak stydlivý a na pohled nevinný má tak vypracované tělo. Ale nestěžoval si.

Jungkook se posunul níž a nalehl na něj. Začal ho líbat na krku a mezitím mu vyhrnoval tričko. Pak ho začal líbat od hrudi k podbřišku, kde jeho kůži nasál. Taehyung zasténal.

Jungkook pomalu posouval svou ruku k bouli, která byla vidět i přes Taehyugovy kalhoty. Jungkook ji silně zmáčkl a Taehyung zasténal. Jungkook se uchechtl a pomalu mu sundal kalhoty i boxerky.

Od kořene po špičku, kterou následně políbil, jazykem olízl celou jeho délku. Taehyung hluboce vydechl. Ihned zasténal, když kolem svého přirození ucítil příjemné teplo a vlhko z Jungkookovy božské pusy.

Jungkook mu začal rychle kouřit. Taehyung sténal přes celý pokoj. Neudržel se a začal Jungkookovi přirážet do pusy.

,,Jungkookie, u-už." řekl Taehyung. Dřív, než se ale stačil udělat...

















































Se probudil. Nemohl uvěřit, že to byl jen sen. Bylo to tak skutečné.

Kapky potu mu stékaly po čele a mezi stehny ucítil nepříjemný tlak a bolest. Kousl se do rtu. Vážně se z toho snu vzrušil?

,,Dobré ráno, babyboy." uslyšel za sebou. Ještě ten mu tam chyběl. Neodpověděl, jen dále ležel na boku a nechal "pana neznámého" tisknout se na jeho záda. Doufal, že si nevšimne jeho problému.

,,Copak se děje? Jsi nějaký zaražený." řekl. Taehyung ho ignoroval. Nevěděl, co mu má na to odpovídat.

,,Tak mě napadlo, jestli by jsi dneska nechtěl být se mnou doma a na školu se vykašlat." řekl a Taehyung se na něj chtěl překvapeně podívat, jenže si ale dřív uvědomil, že ho ani neuvidí, tak se ani neotáčel.

,,Mám zůstat doma s někým, koho ani nevidím?" zeptal se Taehyung.

,,Babe, já se ti ještě nemůžu ukázat. Ale slibuju ti, že se ti brzy ukážu a zažiješ, co jsi ještě nezažil." řekl hlas za ním a ucítil cosi teplého a vlhkého na uchu. Mohl usoudit, že ho políbil na ucho. Omotal ruce kolem jeho pasu, jenže omylem zavadil o bouli v Taeho kalhotech. Ten zasténal.

,,Ale, ale. Kdopak se nám to tu vzrušil, hm?" řekl a rukou vjel po jeho kalhoty i boxerky a ovinul dlaň kolem jeho údu. Taehyung zasténal. Sice ho neznal, ale nemohl tomu odolat.

,,Z čehopak jsi se vzrušil, babyboy?" zeptal se a palcem mu přejel po špičce.

,,Z-ze snu." řekl Taehyung.

,,A copak se ti zdálo?" zeptal se.

,,N-nestarej se." řekl Taehyung.

,,Nebuď drzej. Stejně to vím." řekl a začal mu v pomalém tempu honit. Taehyung si představil, jak mu honí Jungkook. Začal hlasitě sténat.

Přál si, aby mu to skutečně dělal Jungkook, ale jeho představivost nebyla špatná, proto mu i toto stačilo. I když se necítil moc dobře. Přeci jen mu honil někdo, kdo možná zabil někoho z jeho třídy a koho ani jednou neviděl.

Zanedlouho se s táhlým zasténáním udělal tomu "někomu" do ruky. Ona ruka zmizela z jeho kalhot.

,,Mhmm.. Moc sladký." řekl ten za ním. Taehyung to nevnímal.

,,Pořád se mnou nechceš zůstat tady?"

___

Tady máte takhle pozdě kapitolu. Snad nevadí. Ještě bych moc chtěla poděkovat za 3K přečtení!

A ještě bych se vám chtěla omluvit, že kapitoly budou zase vycházet střídavě s Why me?!, takže obden. Nemám moc času a když jo, tak se mi nechce. A to nechci ani mluvit o tom, že mám napsat oneshot na přání a ještě speciál za 200 followers.

Snad nevadí a přeji vám dobrou noc!

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat