55.kapitola

920 61 15
                                    

,,Daddy aah." sténal Taehyung. Jungkook do něj přirážel neuvěřitelnou rychlostí. Taehyung sténal nahlas, lapal po dechu a viděl až hvězdičky.

Jungkook se stále trefoval do jeho uzlíčku nervů. Taehyung se z toho jen mohl zbláznit.

,,Daddy, já-aah.. U-už.." dostal ze sebe stěží Taehyung. Už se skoro udělal, jenže...
























































































Se mu u kořene jeho penisu objevil kroužek pro oddálení orgasmu.

,,Ne! Daddy aaah, ne, p-prosím-ah.. Sundej to!" prosil ho Taehyung se slzami v očích.

,,Je to trest, bae." řekl Jungkook a začal ho silně pleskat přes zadek. Taehyung křičel a do toho vzlykal a snažil se alespoň trochu dýchat.

,,Daddy aah. Prosím." prosil ho Taehyung stále dokola. Jenže Jungkook ho neposlouchal a zrychlil.

Zanedlouho se do něj udělal. Taehyung doufal, že je po všem, ale nebylo.

Jungkook z něj vystoupil a otočil si ho čelem k sobě. Dal si jeho nohy na ramena a opět do něj tvrdě vnikl.

Taehyung lapal po dechu už jen, když se jeho teplá záda střetla se studenou dlažbou a ještě do toho začal sténat a vzlykat. Divil se, že se ještě neudusil.

,,Daddy-aah.. P-prosím-ah.. Z-poma-l." začal ho prosit Taehyung. Jungkook na něj ale stále nebral ohledy. Užíval si to, jak je Taehyung úzký.

Jenže najednou uviděl, jak se Taehyung dusí. Lekl se a úplně přestal. Taehyung se skácel k zemi a začal kašlat a lapat po dechu. Jungkook zastavil sprchu a přiklekl si k němu. Srdce mu bilo jako o život.

,,Jsi v pořádku, bae?" zeptal se roztřeseným hlasem Jungkook. Bál se o něj. A to ani nevěděl, proč.

Upíři nemají city. Nikdy se do nikoho nezamilují, o nikoho se nebojí a nikoho z jejich obětí jim není líto. Jenom v jednom případě. Ale Jungkook si byl jist, že Taehyung není to, na co vypadá. Nemůže.

,,J-jo." řekl Taehyung. Jungkook si povzdechl a sundal mu ten kroužek.

,,Udělej se mi, babyboy." řekl Jungkook. Taehyung se na něj nevěřícně podíval.

,,Ne.. Jsem unavený." řekl Taehyung a lehl si na zem ve sprchovém koutu.

,,Ne?" zeptal se Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou, že ne. Jungkook ho opět zvedl a dal do té pozice, ve které předtím byl.

,,Tak ťe udělám já a klidně i desetkrát."

___

Hmmm... Very interesting.

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat