71.kapitola

825 72 23
                                    

Taehyung s Jungkookem šli domů. Taehyung pořád vypadal sklesle. Jungkook věděl, kvůli čemu to je a za paže si ho přitáhl blíž k sobě.

,,Už se kvůli tomu netrap, ano?" řekl Jungkook. Taehyung s menším úsměvem přikývl.

Pomalu došli domů.

,,Podíváme se na nějaký film?" zeptal se Jungkook, když už byli v obýváku a přemýšleli, co by mohli dělat.

,,Jo, klidně." řekl Taehyung. Posadili se vedle sebe, dali do dvd přehrávače nějaký film, zhasli světla a pohodlně se posadili vedle sebe na gauč.

Taehyung si zanedlouho lehl na Jungkookova stehna. Ten ho s úsměvem začal hladit po vlasech, které občas i prohrábl.

***

Film skončil. Taehyung uklidil dvd do krabice a Jungkook mezitím něco vyřizoval na mobilu, který si koupil teprve nedávno, kdyby Taehyung něco potřeboval a Jungkook nebyl zrovna doma.

Taehyung si najednou sedl na jeho stehna. Jungkook se na něj usmál.

,,Copak to děláš?" zeptal se ho Jungkook a odložil mobil. Chytil Taehyunga, který měl spojené ruce za jeho krkem, kolem pasu.

,,Ale nic." řekl Taehyung a naklonil se k jeho rtům, které začal líbat. Jungkook začal okamžitě spolupracovat a v polibku zaujmul dominantní pozici.

Povalil Taehyunga pod sebe a začal vyhrnovat jeho tričko. Jenže najednou se ozval zvonek.

Jungkook na to nebral ohledy a dále Taehyunga líbal, jenže Taehyung ho lehce odstrčil.

,,Kookie, někdo zvoní." řekl Taehyung.

,,No a?" řekl Jungkook a chtěl ho zase začít líbat, jenže Taehyung ho nenechal.

,,Co když je to někdo důležitý?" řekl Taehyung. Jungkook si povzdechl a slezl z něj.

,,Počkej tady, sám posoudím, jestli je to důležitý nebo ne." řekl Jungkook a rázným krokem šel k vchodovým dveřím.

Otevřel a hodně ho překvapilo to, koho uviděl stát před ním..





























































,,Mami? Tati?" řekl překvapeně Jungkook. Ve dveřích skutečně stáli jeho rodiče.

,,Ahoj, Jungkooku." pozdravil ho jeho otec a objal ho.

,,Ahoj." řekla jeho matka a též ho objala.

,,Co tady děláte?" zeptal se jich Jungkook.

,,U sebe jsi nebyl, tak jsme si tě museli vyhledat. Chtěli jsme tě jen navštívit. A kde to vlastně jseš?" řekl jeho otec. Jungkook se poškrábal na zátylku.

,,No-.." ,,Ty sis našel soulmate, že je to tak! No tak šup, ať se představí." skočil mu jeho táta do řeči.

,,Jo, chceme vědět, jakou krásnou upírku ti osud nadělil." řekla jeho matka. Jungkook se zarazil.

,,Víš-.."

Než to Jungkook stihl doříct, přišel tam Taehyung.

___

Upsík

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat