Taehyung začal Jungkooka opět líbat a ruku natáhl k jeho údu. Ten si nasměroval ke svému otvoru a odtáhl se od Jungkooka, aby se mu lépe dosedalo.
Pomalu začal dosedat. Dlouho Jungkooka neměl v sobě, protože si to odkládali na líbánky, tak si musel zvykat na jeho délku.
Nakonec rychle dosedl. Oba hlasitě zasténali. Taehyung se začal ihned nadzvedávat. Sice ho to trochu bolelo, ale byl to dárek pro Jungkooka, tak se to rozhodl vydržet.
,,Tae aah." sténal někdy Jungkook. Taehyung ale sténal častěji a hlasitěji. Nadzvedával se na něm vážně rychle. Jungkook nechápal, kde se to v něm vzalo.
Najednou ale Taehyung zastavil, opřel se rukami o Jungkookovu hruď a rozdýchával se. Jungkook si ho položil na sebe a začal do něj zespodu přirážet.
Taehyung mu až křičel do ucha, ale Jungkookovi to nevadilo. Taehyungovi z očí tekly slzy slasti. Jungkook skoro pořád přirážel na jeho prostatu, díky čemuž se už blížil k vrcholu.
Zastavil Jungkooka a opět se posadil. Začal se rychle nadzvedávat, přičemž se opíral o Jungkookovu hruď. Ten jednou rukou začal mnout jeho bradavku mezi prsty a druhou mu začal honit.
,,Da-ahh-ddy." zasténal Taehyung. Začal se nadzvedávat ještě rychleji, jelikož se oba již blížili k vrcholu.
,,Tae." zasténal Jungkook a udělal se přímo do Taehyunga, který se udělal ihned po něm. Slezl z něj a vyčerpaně si vedle něj lehl.
,,Byl jsi dokonalý." podíval se na něj s úsměvem Jungkook.
,,Ty taky." řekl Taehyung. Lehl si na jeho spocenou hruď, která se rychle nadzvedávala. Poslouchal tlukot jeho srdce, které bilo jen pro něj. Jungkook mu začal prohrabovat vlasy.
,,Nelituješ toho?" zeptal se Jungkook. Taehyung se na něj podíval.
,,Čeho?" zeptal se Jungkook.
,,Toho všeho, co se stalo." řekl Jungkook. Taehyung se na něj usmál.
,,Ne a nikdy toho litovat nebudu. A ty Kookie? Taky ničeho nelituješ?" zeptal se ho Taehyung.
,,Hmm... Lituji jen toho, jak jsem se na tebe ze začátku choval." řekl Jungkook.
,,Nemusíš toho litovat. Kdyby to bylo jinak, nemuseli bychom dopadnout takhle." řekl Taehyung.
,,Máš pravdu." řekl Jungkook.
,,Miluju tě."
,,Já tebe taky."
Ani jeden z nich neměli čeho litovat. Byli šťastní. A to jen díky tomu, že měli jeden druhého.
___
KONEEEEC!
Vůbec jsem to neplánovala xd. Nicméně...
Děkuji vám za tolik přečtení, hlasů a komentářů, které mi vždy zlepšily náladu.
A jelikož vás mám ráda, tak jsem se rozhodla napsat ještě nějaký bonus.
Tak snad se kniha líbila a ještě dnes si myslím, že se bonusu dočkáte.
I luv and purple you always and forever! 💜💜
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...