49.kapitola

1K 64 6
                                    

Taehyung se zarazil. Nechápal, kde Jungkook bere tolik energie. On sám už nemohl.

,,Daddy, já jsem už unavený." řekl Taehyung. Jungkook se uchechtl.

,,Máš dvě možnosti, babyboy." odmlčel se Jungkook a začal ho hladit po boku.

,,Buď budeš můj rozkošný hodný babyboy a necháš mě tě znovu tvrdě ošukat." odmlčel se Jungkook. Taehyungův bok silně zmáčkl, až to Taehyunga zabolelo a sykl.

,,Nebo budeš zlobivý babyboy a nenecháš mě tě znovu tvrdě ošukat." odmlčel se Jungkook a naklonil se k němu.

,,Ale v tom případě bude trestík." řekl Jungkook. Taehyung se zarazil.

,,J-já-..." Taehyung nic nestačil říct. Jungkook se přisál na jeho rty. Taehyung mu vpletl prsty do vlasů a přitáhl si ho blíže k sobě, čímž polibek prohloubil.

,,Takže budeš můj hodný babyboy?" zeptal se Jungkook. Taehyung zničehonic prohodil jejich pozice.

,,Ano, daddy. Jsem tvůj hodný babyboy." řekl Taehyung. Jungkook se usmál. Taehyung vzal jeho opět tvrdý penis a nasměroval si ho ke vstupu.

Pomalu na něj dosedl. Oba naráz zasténali. Jungkook uchopil Taehyungovy boky do dlaní a pomáhal mu se nadzvedávat.

Oba zavřeli oči a začali sténat. Bylo to pro oba neskutečně příjemné. Taehyung se sklonil k jeho rtům a začal ho líbat. Polibek ale vedl Jungkook.

Jungkook prohodil jejich pozice. Postavil Taehyunga na čtyři a začal do něj tvrdě a rychle přirážet. Taehyung začal hlasitě sténat. Nedokázal krotit své steny. Nemohl skoro ani dýchat. Věděl, že asi nebude moci mluvit.

,, D-daddy-ahh!" sténal Taehyung. Z očí mu tekly slzy slasti. Jungkook začal přirážet na jeho slabé místečko, což Taehyungovi přinášelo ještě větší slast.

Jungkook svou ruku přesunul na jeho penis a začal mu honit do tempa přírazů. Taehyungovi se klepala kolena a podlamovaly se mu ruce.

Jungkook se blížil už k vrcholu, tak přesunul obě své ruce na jeho boky a začal do něj přirážet neuvěřitelně rychle.

Taehyung křičel, přeskakoval mu hlas. Celý se otřásal a už se skoro neudržel na kolenou.

Najednou se Jungkook udělal hluboko do něj. Přitom přirazil tak tvrdě, že se udělal i Taehyung. Svalil se na postel a cítil, že už se snad ani nepohne. Jungkook z něj vystoupil, Taehyunga lehce posunul a lehnul si vedle něj.

Taehyung rozdýchával ten zážitek a najednou si všechno uvědomil...

Právě se vyspal s vrahem. Říkal mu daddy. A nejspíše si kvůli němu vykřičel hlasivky. Litoval toho, strašně moc toho litoval.

Byly to ty nejhorší Vánoce, které kdy zažil..

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat