31.kapitola

874 56 2
                                    

<Den, kdy Lisa přišla k Taehyungovi>
-Nenavazuje na předešlou kapitolu-

Jungkook se naštvaně vrátil domů. Stále nemohl uvěřit, že Taehyung by s Lisou klidně strávil večer, nedejbože i noc. Jungkook kopl do botárny. Byl naštvaný a hladový.

Pousmál se. Alespoň má ještě tu holku. Pomalu šel dolů, ke dveřím do sklepa.

,,Už si pro tebe jdu." řekl Jungkook sladkým tónem, jakoby jí nechtěl ublížit. Odemkl dveře a pomalu vstoupil. Jenže nikde nikdo. Zasmál se.

,,No tak. Já vím, že tu jsi. Být tebou bych se neschovával, zrovna nemám dobrou náladu na hry." řekl Jungkook a mezitím zamkl dveře.

,,Vážně? Myslíš si, že nevím, kde jsi? Že necítím tvou krev? Víc naivní být nemůžeš." řekl Jungkook a zamířil si to ke krabicím, odkud cítil tu vůni.

,,Radím ti, vylez. Nemám náladu tě z těch krabic vytahovat." řekl Jungkook. Nic.

,,Jak chceš." řekl a začal odhazovat krabice. Ihned, jak odházel nejméně čtyři, uviděl ji. Krčila se tam, klepala se a vzlykala.

,,Jak roztomilé." řekl Jungkook a olízl si rty. Chytil ji za vlasy a silou ji za ně vytáhl do stoje. Ona zaječela.

,,Kdepak máš lepící pásku a lana, hmm?" řekl Jungkook. Najednou si všiml přeseknutých lan u jednoho ostrého mučícího nástroje.

,,No když už jsme tady, co kdybychom něco vyzkoušeli?" zeptal Jungkook sám sebe a ona jen začala kroutil hlavou v zápor.

,,P-prosím, n-ne." začala prosit. Jungkook se jen zasmál.

,,Ale tebe se nikdo na nic neptal, zlato." pohladil ji po tváři. Silně ji chytil za paže a dotáhl ji ke skřipci.

,,Tenhle sklep je zvukotěsný, takže si můžeš křičet, jak chceš." řekl Jungkook a hodil ji na něj. Ona se začala zmítat, ale Jungkook byl přeci jen silnější a na ten skřipec ji přivázal.

Začal ji tam natahovat a ona začala ječet bolestí. Ale Jungkook nepřestával a jen si užíval její křik. Začal pociťovat větší hlad. Proto ji ještě víc natahoval, div jí neutrhl končetiny.

,,Dost! Prosím! Už ne!" začala prosit. Jungkook se zasmál a přestal. Došel si pro jeden z nožíků a jemně ji řízl do krku. Ona sykla. Když jí vyteklo z rány trochu krve, Jungkook ji slízl.

,,Mmhm. Sladká." řekl a na nic víc nečekal. Prudce se jí zakousl do krku. Ona vykřikla, ale to ho více nabudilo a začal její krev sát rychleji, div, že mu nezaskočilo.

Zanedlouho dívka ztratila mnoho krve a tak se přestala zmítat a zemřela. Jungkook ale sál dál. Její krev byla šíleně sladká. Chutnala po strachu a bolesti.

Když byl nasycený, vyndal své zuby z jejího krku. Odvázal ji a vzal si ji do náruče. Zamířil s ní ke kotlu, do kterého ji hodil. Ihned se její tělo začalo pálit.

Nakonec se vydal do svého pokoje, šel se umýt a pak šel spát.

Ale i tak měl stále chuť na Taeho krev..

___

A máme tu další vraždu! Málem bych na ni zapomněla xd. Možná začnu psát kapitoly každý den, ale nevím, jak to budu mít s časem.

Jsem sice na menší "dovolené", ale i tak nemám moc času.

Omlouvám se, že jsem to vydala ještě jednou, ale zapomněla jsem tam něco napsat, takže.. Teď už snad problémy nebudou xd.

No a mějte jinak pěkný den!

My vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat