Taehyung se Jungkookovi vrhl na rty. Jungkooka to celkem překvapilo, ale ihned se vzpamatoval a v polibku zaujal dominantní pozici.
Taehyung ho ale za neustálého líbání začal táhnout k posteli, na kterou ho následně položil, čímž přerušil polibek. Ihned však Jungkooka začal znovu líbat, mezitím, co mu pohodlně seděl na břiše.
Když jim došel vzduch, Taehyung se od Jungkooka odtáhl.
,,Můžu se dnes postarat o daddyho?" zeptal se Taehyung. Jungkook se usmál.
,,Samozřejmě." odsouhlasil Jungkook. Taehyung se usmál a sklonil se k jeho krku. Začal si tam vytvářet značky, aby všichni, co uvidí Jungkooka, věděli, že už někomu patří.
Taehyung mu začal vyhrnovat tričko. Nakonec se odtáhl od jeho krku a když se Jungkook nadzvedl, tak mu jeho tričko sundal.
Pohladil ho po jeho pevné hrudi a břichu. Pak se opět sklonil k jeho rtům, které začal opět dravě líbat. Přitom se začal třít svým klínem o ten Jungkookův. Tím oba začaly přerušovat polibky steny.
,,Babe... Neprovokuj." řekl Jungkook mezi polibky. Taehyung se usmál a odtáhl se od něj. Posunul se k jeho klínu a sundal mu kalhoty i boxerky.
Olízl si rty a pohltil celou Jungkookovu délku. Ten zaklonil hlavu a zasténal. Taehyung ihned začal pumpovat hlavou nahoru a dolů.
Jungkook mu vpletl ruku do vlasů, za které ho později lehce tahal. Nakonec si začal tempo udávat sám.
,,Tae aah." začal Jungkook sténat. Taehyung podle toho poznal, že se blíží k vrcholu a tak začal přirážet ještě rychleji, než si Jungkook udával tempo. Celkem ho to bolelo, ale chtěl to pro Jungkooka vydržet.
,,Taehyung-ssi!" vykřikl Jungkook a udělal se mu do pusy. Taehyung si jeho nadílku nechal v puse a naklonil se nad Jungkooka. Ten, když se na něj podíval, uviděl, jak poliká jeho sperma. Ihned to Jungkooka vzrušilo.
,,Byl jsi úžasný." řekl Jungkook. Taehyung si ho přitáhl do dalšího polibku.
,,To ale ještě není všechno, daddy."
___
Tak tady máte ještě jednu kapitolu. Snad se vám líbila.
Btw...
Už se fakt blížíme ke konci (pokud ještě něco nevymyslím xd).
ČTEŠ
My vampire
Fantasy,,To ty jsi ho zabil, že?" zeptal se ho Taehyung. ,,Koho?" zeptal se. ,,Ty moc dobře víš koho! Proč zrovna jeho?! Mého nejlepšího kamaráda, hm?!" začal křičet Taehyung. ,,Aha, tak ty myslíš ho. Jo, toho jsem zabil, protože mi tě chtěl přebrat." ř...